هدیه عباس: پیروزی های ارتش دشمنان را دستپاچه کرده است

رئیس مجلس سوریه گفت: پیروزی ارتش، دشمنان را دستپاچه و به دخالت و تجاوز مستقیم وادار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، هدیه عباس در آغاز نخستین جلسه از دومین دوره عادی مجلس سوریه افزود: ضربه های دردناک ارتش سوریه به تروریست ها، ائتلاف حامی تروریسم را وادار به دخالت مستقیم در استان دیرالزور و قتل عام سربازان ارتش سوریه کرد.

وی اضافه کرد: این جنایت با برنامه ریزی قبلی و با هدف پشتیبانی تروریست های شکست خورده و نجات آن ها از تنگنا انجام شد.

عباس گفت: رژیم صهیونیستی نیز با همین شیوه و همین هدف بارها به خاک سوریه تجاوز کرد تا اینکه در یک پاسخ کوبنده هواپیماهای آن را سرنگون کردیم.

وی اظهار داشت: در زمینه مبارزه با تروریسم با همکاری برادران ایرانی، دوستان روس و مردان مقاومت اسلامی و دیگر هم پیمان ها و با پشتیبانی همه کشورهای دوست، پیروزی های سیاسی و نظامی بزرگی را به دست آوردیم.

رئیس مجلس سوریه گفت: این پیروزی ها مقدمه سرکوب تروریسم در کشور و گام مهمی در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی است که در منطقه و جهان گسترش یافته است.

عباس افزود: اوضاع میدانی، سیاسی و جبهه بندی های منطقه ای و بین المللی بسیار پیچیده شده است ولی برغم این پیچیدگی و تلاش ها برای بحرانی تر کردن آن، مسیر حوادث میدانی و سیاسی به سمت افق پیش بینی شده توسط سوریه مبنی بر مبارزه با تروریسم به عنوان یک اولویت بین المللی و گفت و گو و آشتی میان فرزندان کشور به عنوان یک اولویت ملی پیش می رود.

وی بیان کرد: در زمینه آشتی هر روز گام های بلندتر و دستاوردهای برجسته تری مشاهده می کنیم که نمونه هایی از آن خروج تروریست ها از شهرک داریا در جنوب غرب دمشق و محله الوعر شهر حمص است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار