جهت درج در ویراست دوم کتاب صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران؛

شرکت‌های متقاضی اطلاعات خود را ارسال کنند

متقاضیانی که در مرحله نخست کتاب "صنعت بازی های رایانه ای در ایران" موفق به درج اطلاعات شرکت خود نشدند تا پایان روز 14 مهر فرصت مجدد پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطاتگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به تصمیم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای تجدید چاپ کتاب صنعت بازی‌های رایانه‌ای، شرکت‌هایی که در نسخه ابتدایی موفق به درج اطلاعات خود نشده‌اند، تا پایان روز چهارشنبه 14 مهر ماه فرصت دارند اطلاعات مورد نیاز را ارسال کنند.

کتاب "صنعت بازی‌های رایانه‌ای در ایران: اطلاعات ضروری و بازیگران کلیدی" برای نخستین بار جهت ارائه در نمایشگاه گیمزکان آلمان به زبان انگلیسی تهیه شد که اطلاعات ضروری از صنعت بازی ایران و همچنین شرکت‌های فعال در این حوزه را شامل می‌شد.

نسخه دیجیتالی این کتاب نیز توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد که از طریق این آدرس قابل دریافت است.با توجه به فرصت محدودی که پیش از چاپ مجدد کتاب فراهم شده، متقاضیانی که در ویراست نخست موفق به ارسال و درج اطلاعات خود نشده‌ا‌ند، تا روز چهارشنبه ماه فرصت دارند اطلاعات خواسته شده را دقیقا براساس فرم پیوست در دو زبان فارسی و انگلیسی ارسال نمایند.

هم‌چنین شرکت‌هایی که اطلاعات‌شان در ویراست نخست با ایراداتی همراه بوده، می‌توانند اصلاحیه آن را جهت انتشار در ویراست دوم ارسال کنند. همچنین با توجه به زمان محدود، به اطلاعاتی که پس از مهلت تعیین شده ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.