برای حضور تیم های کشتی فرنگی

شرایط فنی مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان اعلام شد

شرایط فنی حضور تیم های شرکت کننده در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در مجارستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شرایط فنی حضور تیم ها در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در مجارستان به شرح زیر است:
 
- این مسابقات به صورت تیم به تیم طبق مقررات اتحادیه جهانی در مسابقات جام جهانی 2016 آزاد و فرنگی در اوزان زیر برگزار می شود.
59- 66- 71- 75- 80- 85- 98- 130 کیلوگرم (2 کیلوگرم ارفاق وزن مورد قبول است)
- در صورتی که تیم های شرکت کننده کمتر از 6 تیم باشد، مسابقات در یک گروه، بین 6 تا 10 تیم، در دو گروه و بیش از 10 تیم، در قالب 4 گروه برگزار می شود.
- در صورتی که مسابقات در چهار گروه برگزار شود، تیم های اول هر گروه به ترتیب گروه بندی (گروه های A, B, C, D) با یکدیگر رقابت مرحله نیمه نهایی را برگزار می نمایند و تیم های برنده رقابت فینال را برگزار می کنند. همچنین تیم های بازنده رقابت های نیمه نهایی، مسابقات سوم و چهارمی را برگزار می نمایند. تیم های دوم هرگروه به همین ترتیب برای تعیین رده بندی پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد. تیم های سوم هر گروه نیز به همین ترتیب برای تعیین تیم های نهم و دهم رقابت می کنند.
- هر کشتی گیر باید یک ساعت قبل از وزن کشی تحت معاینات پزشکی قرار گیرد.
- داوران درجه یک بین المللی می توانند در این رقابت ها قضاوت نمایند.
- هر تیم حداکثر می تواند 2 کشتی گیر خارجی (ملیت متفاوت با تیم شرکت کننده) در ترکیب تیم خود داشته باشد. حضور نفرات خارجی در ترکیب تیم ها باید براساس مقررات ترانسفر اتحادیه باشد.
- حداقل تعداد نفرات هر تیم برای شرکت در رقابت های لیگ جهانی، چهار کشتی گیر خواهد بود.
- اسکان و تغذیه نفرات 12 کشتی گیر، 2 مربی، یک داور، 1 سرپرست از روز ورود تیم ها تا پایان مسابقات (4 شب) بر عهده برگزار کننده مسابقات می باشد.
- برای نفرات اضافی باید هر روز 100 فرانک پرداخت شود. تیم هایی که بیشتر از مدت تعیین شده یعنی دو روز قبل از مسابقات و یک روز بعد از مسابقات اقامت داشته باشند، باید هزینه روزهای اضافی را پرداخت نمایند.
 
رقابت های جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان در سال 2016، روزهای 18 و 19 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار