مشهد؛

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای خراسان رضوی

مرکز مدیریت راه‌های استان خراسان رضوی از اجرای عملیات راهداری و ایجاد محدودیت ترافیکی در برخی از محورهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مرکز مدیریت راه‌های استان، از اجرای عملیات نصب سنسور و دستگاه تردد شمار در کیلومتر 5 محور مشهد - سرخس از ساعت 8 الی 17 در تاریخ 18 مهر لغایت 30 مهر ماه و همچنین در همین مدت از ساعت 8 الی 17 نصب سنسور در کیلومتر صفر تا 25 در محور قاین – گناباد خبر داد.

همچنین در محور بجستان – فردوس از تاریخ 17 مهرماه لغایت 18 دی‌ماه از ساعت 7 تا 17 به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت دارای محدودیت ترافیکی است.

بر اساس این گزارش، از کیلومتر 8 تا 22 محور بجستان - گناباد نیز به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ 17 مهر لغایت 18 دی‌ماه از ساعت 7 تا 17، دارای محدودیت ترافیکی می‌باشد.

گفتنی است، لاین برگشت مسیر بجستان – فیض‌آباد از کیلومتر 20 الی 42 به علت اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت در تاریخ 17 مهر لغایت 18 دی‌ماه از ساعت 7 الی 17، محدودیت ترافیکی دارد.

مسیر بردسکن – درونه - طبس نیز به دلیل اجرای مقطعی عملیات لکه‌گیری و ماس آسفالت از روز 13 مهرماه الی 26 آبان‌ماه از ساعت 7 الی 18، دارای محدودیت‌‌هایی برای تردد است.

لازم به ذکر است، هیچکدام از محورهای مذکور مسدود نیست و با رعایت ایمنی و احتیاط تردد در آن‌ها امکان‌پذیر می‌باشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.