همدان؛

بزرگترین خصوصیت اجتماعی و نیاز جامعه امروزی امنیت است

امام جمعه بهار گفت: بزرگترین خصوصیت اجتماعی و نیاز جامعه امروزی امنیت است.

بزرگترین خصوصیت اجتماعی و نیاز جامعه امروزی امنیت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امام جمعه بهار در نشست  با پرسنل نیروی انتظامی این شهر اظهار داشت: نیروی انتظامی برای  کشور امنیت را به ارمغان آورده و تلاشهای گسترده ای را در کشور انجام داده اند.

حجت الاسلام حاتم نیا از فعالیت ها و زحمات این نیرو در ایجاد امنیت و آرامش جامعه  وهمچنین از زحمات نیروی انتظامی شهرستان  در ایجاد امنیت قدر دانی کرد و خاطرنشان کرد: بزرگترین خصوصیت اجتماعی و نیاز جامعه امنیت است، چه امنیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برعهده شما است و این وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کند و اگر این امنیت نباشد مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به نا امنی در کشورهای منطقه اظهار داشت: اگر نگاهی به کشورهای اطرافمان بیاندازیم، آن موقع امنیت و ثبات امروز جمهوری اسلامی را بهتر درک می کنیم و این امنیت به سادگی به دست نیامده است و مرهون همین و مجاهدت ها و شهادت های سربازان گمنام امام زمان(ع) است.

حاتم نیا اظهار داشت: ولایتمداری ، اخلاق خوب ، صبوری و مردم داری از جمله شاخصه های پلیس و نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی است .

وی در ادامه نیروی انتظامی نظام جمهوری اسلامی را مقتدرترین و مخلص ترین پلیس انتظامی درمنطقه و جهان عنوان کرده و افزود: نیروهای انتظامی ایران با داشتن اعتقاد و تقوا به دین مبین اسلام و آموختن درس ایثار ، شجاعت و شهادت از ائمه معصومین (ع)؛ هیچگاه در انجام وظیفه خطیر خود دچار لغزش نخواهند شد .

امام جمعه بهار عنوان کرد: پلیس مظهر امنیت واقتدار جامعه است ودر واقع نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه وناموس مردم است و مساله امنیت شرط اصلی واساسی یک زندگی سالم است وامروزه در جامعه جهانی به عنوان یک ضرورت ونیاز واقعی درزندگی و یکی از دغدغه های جامعه بشری محسوب می شود.

انتهای پیام/ خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار