اهواز؛

تامین امنیت عزاداران حسینی

فرمانده انتظامی رامهرمز از تامین امنیت عزاداران در ایام عزاداری دهه محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت سفیدپوست،  فرمانده انتظامی رامهرمزضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: اهداف ما در هفته ناجا ارائه فعالیت‌های نیروی انتظامی است و یکی از آن‌ها ترویج فرهنگ ایثار و وحدت بین مردم و پلیس است.

وی افزود: امسال با سرافرازی بیشتر، فعالیت‌های مستمر خود را دنبال کرده و همراه بااقتدار و ترحم برای آرامش و امنیت مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی رامهرمز تصریح کرد: رسیدگی به مطالبات مردمی اولویت کاری ماست و سعی خواهیم کرد اخلاق‌مداری و مردم‌داری را محور کار خود قرار دهیم.

وی با توجه به تقارن هفته ناجا با ماه محرم افزود: امیدواریم که از برکات این ماه بهره‌مند شویم و سربازان راستین نهضت امام حسین(ع) باشیم.

سفیدپوست تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام اسلامی بخصوص تکفیری‌ها از ما ضربه خورده‌اند، هیئت‌ها باید هوشیاری خود را در این ایام بالا ببرند و خودروها و افراد مشکوک را رصد کنند.

فرمانده انتظامی رامهرمز در پایان گفت: تیم‌های عملیاتی ما در ماه محرم در آمادگی کامل به سر می‌برند و امنیت عزاداران حسینی را به‌طور کامل تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.