هفته تساوی و شکست تیم های بزرگ اروپایی

این هفته از مسابقات لیگ های برتر اروپا، اغلب تیم های بزرگ یا مساوی کردند و یا شکست خوردند که در این گزارش به تشریح آنها می پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته جاری، مسابقات بسیاری در لیگ های اروپایی از جمله لیگ اسپانیا، ایتالیا،‌ انگلیس و آلمان انجام شدند. این هفته را می توان هفته شگفتی ها نام گذاشت زیرا اغلب تیم های بزرگ اروپایی در بازی هایشان یا به تساوی رضایت داده اند و یا مغلوب شده اند.

هفته تساوی و شکست تیم های بزرگ اروپایی
لیگ اسپانیا :

در هفته هفتم لالیگا اسپانیا ، تیم های رئال مادرید و آیبار به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی 1 بر 1 به پایان رسید و رئال مادرید مقابل آیبار متوقف شد. نکته قابل توجه این بازی این بود که مادریدی ها در دقیقه 6 بازی دروازه شان باز شد.

در دیگر بازی هفته هفتم لیک اسپانیا، بارسلونا این شانس را داشت که به پیروزی مقابل سلتاویگو از رئال مادرید و اتلتیکو مادرید پیش بگیرد و به صدر جدول صعود نماید، اما در کمال ناباوری این مسابقه با نتیجه 4 بر 3 به سود سلتاویگو به پایان رسید. در این بازی دفاع بارسلونا اصلا عملکرد خوبی نداشت و تراشتگن هم مقصر مطلق گل چهارم سلتاویگو بود.

هفته تساوی و شکست تیم های بزرگ اروپایی
لیگ انگلیس :

در هفته هفتم لیگ جزیره، تیم منچستر یونایتد به مصاف تیم ته جدولی استوک سیتی رفت. در این مسابقه همه انتظار داشتند که شیاطین سرخ به راحتی موفق شوند از سد استوک سیتی بگذرند اما این مسابقه در نهایت با نتیجه 1 بر 1 مساوی پایان یافت. منچستر با این تساوی 13 امتیازی شد و همچنان ششم است. استوک نیز با 3 امتیاز نوزدهم است.

در دیگر بازی این هفته لیگ جزیره، تیم های منچستر سیتی و تاتنهام به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان پپ گواردیولا حرفی برا گفتن نداشتند و در نهایت این مسابقه با نتیجه 2 بر 0 به سود تاتنهام به پایان رسید تا شگفتی دیگر هفته هفتم رقم بخورد.

لسترسیتی مدافع عنوان قهرمان انگلیس نیز در این هفته به مصاف ساوتهمتون رفت اما آنها هم نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و این دیدار با نتیجه 0 بر 0 به پایان رسید.

هفته تساوی و شکست تیم های بزرگ اروپایی
بوندسلیگا :

در هفته ششم بوندس لیگای آلمان ؛ تیم بایرن مونیخ در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان کلن بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم بایرن زیر نظر آنجلوتی از بهترین تیم های امسال بوندسلیگا بوده است،‌اما آنها نیز در هفته شگفتی ها مقابل کلن با نتیجه 1 بر 1 متوفق شدند.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان بروسیا دورتموند بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. آخرین بار تیم دورتموند در سال 2007 در بای آرنا شکست خورده بود و طلسم 9 ساله پیروز نشدن لورکوزن در خانه برابر آنها شکسته شد. این در حالی است که دورتموند با بهره وری از خط حمله آتشین خود در رقابت های امسال بوندسلیگا گلهای بسیار زیادی را به ثمر رسانده بود اما در این بازی حتی موفق نشد 1 گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار