اصفهان؛

بهره برداری آزمایشی از بخش های درمانی دندان پزشکی در کاشان

سرپرست دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از بهره برداری آزمایشی از بخش های درمانی دندان پزشکی در کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر محمود سلامی در مراسم افتتاح این بخش های درمانی در تاریخ 11/7/95 در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه گفت: این بخش های درمانی شامل بخش های جراحی فک و صورت، لثه، پروتز کامل، تشخیصی و رادیولوژی است.
وی، همچنین به بهره برداری از 25 یونیت دندان پزشکی در این دانشکده اشاره کرد و افزود: 15 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این بخش ها از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.
دکتر سلامی، تربیت دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و ارائه خدمات درمانی دندان پزشکی به شهروندان را مهم ترین هدف از افتتاح این بخش ها عنوان کرد.
سرپرست دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به اخذ پذیرش دانشجوی دندان پزشکی در سال 91 اشاره کرد و از زحمات تمامی مسئولین در این راستا تقدیر نمود.
وی، ارتقای سطح سلامت دهان و دندان شهروندان، پرورش دانشجویان متخصص در راستای ارائه خدمات در مناطق محروم و شهرهای همجوار، ایجاد پایگاه علمی در کاشان در حوزه دهان و دندان و ارتقای علمی و آگاهی دندان پزشکان در سطح شهر را از اهداف راه اندازی دانشکده دندان پزشکی در این شهرستان نام برد.
سرپرست دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پایان اظهار امیدواری کرد: با افتتاح بخش های جدید در آینده شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.
دکتر سلامی، در پایان اظهار داشت: مجموعه دانشکده دندان پزشکی کاشان از نظر ارائه خدمات تا مهرماه سال آینده تجهیز و کامل می شود.
این گزارش حاکیست: در این مراسم ضمن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندان پزشکی، از رتبه های اول، دوم، سوم، هشتم و سیزدهم آزمون کشوری علوم پایه دندان پزشکی تقدیر و تجلیل شد.
لازم به ذکر است دانشجویان دندان پزشکی دانشگاه در سال جاری موفق به کسب رتبه اول تا سوم، هشتم و 13 آزمون علوم پایه دندانپزشکی در کشور شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.