مهاباد؛

تردد تاکسی بیش از ظرفیت شهر در مهاباد

102 تاکسی بیش از ظرفیت شهر در مهاباد تردد می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار مهاباد در نشست شورای ترافیک این شهرستان گفت : به منظور کاهش بار ترافیکی شهر ، تا سه سال آینده ، به ناوگان تاکسیرانی و تاکسی تلفنی مهاباد افزوده نخواهد شد.

ایرج شجاعی افزود : افزایش تعداد تاکسی ها ، تاکسی تلفنی و آژانس ها یکی از مشکلات ترافیکی و ترددی حال حاضر در شهرستان مهاباد است.

وی از بخشداری ها خواست با سامان دهی و نظارت بر تاکسی ها و آژانس های روستایی ، از تردد خودروهای شخصی برای مسافرکشی جلوگیری کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان مهاباد نیز گفت : 16 آژانس روستایی با 60 تاکسی در این بخش وجود دارد که در مسیرهای مشخص شده خود تردد نمی کنند.

محمد پاکزاد خواستار سامان دهی وضع آژانس های روستایی و تعیین تکلیف خودروهای شخصی مسافرکش در این مسیرها شد.

رئیس سازمان تاکسیرانی مهاباد نیز گفت : از 227 تاکسی فرسوده در مهاباد 200 دستگاه تاکسی برای جایگزینی و ارایه تسهیلات ثبت نام شده اند و تاکنون 65 دستگاه تاکسی نوسازی شده و تسهیلات دریافت کرده اند.

احمد آذرپور اظهار داشت : تاکنون 12 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مهاباد هزینه شده که این تعداد در پایان سال به 40 میلیارد ریال افزایش می یابد.

بگفته عبدالله نورانی رئیس اتوبوسرانی مهاباد نیز ، امسال از اول مهر با آغاز سال تحصیلی جدید 128 دستگاه سرویس اعم از اتوبوس ، میدل باس ، مینی بوس و ون ، هفت هزار و 100 دانش آموز را به مدارس جا به جا می کنند.


برچسب ها: تردد ، تاکسی ، بیش ، ظرفیت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.