اردبیل؛

اجرای 39 پروژه عمرانی خدماتی در مجمع شورابیل اردبیل

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل از ادامه اجرای پروژه های نیمه تمام شهرداری در مجتمع توریستی تفرحی شورابیل خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فضیلت ابراهیمی با اشاره به اینکه 39 پروژه بزرگ و کوچک در شورابیل انجام می شود گفت : تمام پروژه های شورابیل در فصل کاری در دست اجرا است .

وی افزود : بخشی از پروژه ها از قبیل راه اندازی ورودی جدید شورابیل در ضلع جنوبی ، جت اسکی، قایق موتوری ، بنانا ، قطار لاستیکی، دوچرخه و نصب 10 غرفه مدرن درضلع شمالی دریاچه، وبرخی پروژه های دیگر به اتمام رسیده است .

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل تصریح کرد: از جمله پروژه های در دست اجرای شورابیل شامل خیابان 55متری روبروی شوراسنتر،پارک بهشت گمشده ، بخشی از رینگ پیاده روی چمن مصنوعی، پارک صخره ای و تئاتر روباز می باشد .

ابراهیمی در رابطه با راه اندازی تفریح آبی زیپ لاین گفت: طبق قرارداد با شرکت تولید کننده تا آخر شهریور ماه سال جاری باید این دستگاه تحویل شهرداری گردد و به محض تحویل و راه اندازی این دستگاه همشهریان و مسافران عزیز می توانند از این امکانات استفاده نمایند .

وی اظهار داشت : از آنجا که نورپردازی در شورابیل به صورت کامل انجام نشده بود و امکان رفت و آمد در شب به تمام قسمت های دریاچه میسر نبود شهرداری اردبیل در پروژه ای اقدام به نورپردازی تمام نقاط شورابیل با چراغ های ال ای دی کرد به گونه ای که اکنون شب های اردبیل زیباتر از روزهای آن است .

وی گفت : دوچرخه های که در اختیار همشهریان قرار می گیرد مجهز به سیستم الکترونیکی است که همشهریان و مسافران پس از ثبت نام و تهیه کارت به استفاده از دوچرخه می پردازند و در صورت خروج دوچرخه از رینگ دوچرخه سواری طبق قانون با فرد متخلف برخورد می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.