کرمان؛

پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته تا پایان مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مطالبات فرهنگیان بازنشسته تا پایان مهر سال جاری پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی زرافشان در شورای آموزش و پرورش سیرجان افزود: 3 هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته کشور، پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد : چهار هزار و 500 میلیارد تومان به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته کشور تخصیص یافته و اقدامات مقدماتی آن نیز انجام شده است.
وی از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی به عنوان اقدامی فرهنگی و تاثیرگذار نام برد و گفت: توجه به تمهیدات لازم در راستای بهینه سازی برنامه ها و استفاده از اتوبوس های مطمئن و رعایت حدنصاب ظرفیت خودروها می تواند خطرات این سفرها را به صفر برساند.
زرافشان همچنین با اشاره به اینکه 300 پژوهشرای دانش آموزی در کشور از سال 81 تا 92 ایجاد شده است گفت: طی3 سال گذشته 315 پژوهش سرای جدید در کشور ایجاد شده است.
وی افزود : هم اکنون 715 پژوهش سرا در کشور وجود دارد و در تلاش هستیم 100 پژوهش سرای دیگر را در کشور احداث کنیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
داستان پ-------------------------------------------------------------------------------------------------اداشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
ادامه دارد؟ یاخیر؟
آخرین اخبار