شهرکرد؛

همایش بانوان چهارمحال و بختیاری

همایش بانوان استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول امور بانوان ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات در شهرکرد برگزار شد.

همایش بانوان چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش بانوان استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول امور بانوان ستاد مرکزی بازسازی عتبات عالیات در شهرکرد برگزار شد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و 72 نفر از نمایندگان و مشاورین امور بانوان و خانواده ادارات و دستگاه های اجرایی و هیئات مذهبی استان در این همایش حضور داشتند.

مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در این همایش، با قدردانی از تمام فعالان در این حوزه و با اشاره به فعالیت ۱۰ ساله ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: برنامه‌های این ستاد شامل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

فرناز بیگی افزود: برنامه‌های کوتاه مدت شامل آموزش خدام برای بهداشت و نظافت و نگهداری اماکن مقدس، برنامه‌های میان مدت شامل مرمت و بازسازی حرم و قبور منور ائمه (ع) و برنامه‌های بلند مدت شامل توسعه حرم‌ها از جمله کربلای معلا و نجف اشرف می باشد.

وی اضافه کرد: طرح توسعه حرم نورانی حضرت سیدالشهدا (ع) شامل ساخت صحن بزرگ عقیله بنی هاشم (ع) از خیمه‌گاه تا باب‌القبله و  حرم ‌مطهر حضرت امام علی (ع) با ساخت صحن حضرت زهرا (س) است.

خاتون شریفی، مسئول کمیته خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری هم در این همایش، شناسایی و معرفی خواهران علاقه‌مند به همکاری افتخاری با ستاد و توزیع قبض‌ برای جمع آوری نذورات مردمی را از جمله فعالیتهای این بخش بیان کرد.

شرکت کنندگان در پایان این همایش، از کارگاه قلمزنی جمعی از دانشجویان هنرمند دختر برای ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در قلعه تاریخی چالشتر دیدن کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.