پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به تیم ملی فوتسال+اینستاپست

اسحاق جهانگیری با انتشار پیامی کسب مقام سوم را به تیم فوتسال ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اسحاق جهانگیری با انتشار پیامی کسب مقام سوم را به تیم فوتسال ایران تبریک گفت.

 معاون اول رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 
شب گذشته تيم ملى فوتسال كشورمان با ارايه بازى خوب و جوانمردانه موفق به كسب مقام سومى جام جهانى 2016 كلمبيا شد. اين پيروزي و موفقيت غرور آفرين كه موجب شادى مردم ايران شد را به جوانان باانگيزه و پرتلاش تيم ملي فوتسال، مربيان و دست اندركاران اين تيم و به همه ملت بزرگ ايران تبريك مي گويم.
در ارديبهشت ماه امسال براي تبريك قهرماني آسيا با آنها ديدار داشتم و حمايت و پشتيباني دولت را از آنها در مسابقات جهاني اعلام كردم. در آن جلسه نيز يادآور شدم كه افتخار آفريني هاي قهرمانان ورزشكار كشور در ميدان هاي ورزشى باعث تقويت سرمايه اجتماعي و انسجام ملي مي شود كه بسيار ارزشمند است. خوشبختانه امروز جوانان عزيز ورزشكار كشورمان در همه رشته هاي ورزشي به اهميت اين نكته مهم واقفند و در صحنه هاي ورزشي جهاني خوش مي درخشند كه جادارد از همه آنها سپاسگزاري كنم.
پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به تیم ملی فوتسال+اینستاپست

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که در دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا از ساعت 20:30 روز (شنبه) برای کسب مدال برنز و مقام سومی این رقابت‌ها در سالن کولیسئو ال پوبلو شهر کالی به مصاف پرتغال رفت، توانست در ضربات پنالتی 4 بر 3 پیروز شده و به مقام سوم جهان برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جهانگیری ، تبریک ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار