زنجان؛

دستگیری اعضای باند سارقان منزل و خودربا 40 فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی استان با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان منزل و خودرو در استان زنجان گفت: اعضای باند سارقان خودرو با 40 فقره سرقت در استان زنجان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛   سردار عليرضا فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل و خودرو در سطح شهرستان زنجان و اعلام شكايت تعدادی از مالباختگان، موضوع  به صورت ويژه  در دستور كار ماموران پليس آگاهی زنجان  قرار گرفت .  
وی افزود : ماموران با بررسی صحنه هاي وقوع جرم و مكان هايي كه بيشترين  سرقت ها صورت می گرفت ، گشت زنی های محسوس و نامحسوس خود را در اين مناطق گسترش داده و با بهره گيري از شيوه هاي پليسي موفق شدند پس از چند روز كار اطلاعاتي  سارقان  اين سرقت ها را شناسايي كنند.      
 فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه در تحقيقات بعمل آمده مشخص شد سرقت ها توسط اعضای يك باند  حرفه اي صورت می گيرد تصريح كرد:  پس از شناسايی اعضای اين باند در چند عمليات غافلگيرانه چهار عضو اصلی اين باندها  دستگير و به پليس آگاهی منتقل شدند.   
اين مقام انتظامی خاطرنشان كرد : متهمان در بازجويی های بعمل آمده به 40 فقره  سرقت منزل و خودرو در كل كشور اعتراف كردند و گفتند بيشترين طعمه های خود را از  بين خودروهای فاقد تجهيزات ايمنی و بازدارنده انتخاب مي كرديم.  
سردار  عليرضا صالحي افزود : صحنه های سرقت ها با راهنمايی متهمان ، بازسازی و كليه شكات نيز شناسايی شدند و تحقيقات جهت كشف ساير جرائم احتمالی ، كماكان ادامه دارد.
وی با اعلام اينكه  تا كنون از اين باند 40 فقره سرقت كشف شده است به شهروندان بويژه مالكان خودرو ها توصيه كرد: جهت پيشگيری از وقوع سرقت حتماَوسيله نقليه خود را به تجهيزات ايمنی و بازدارنده مجهز و خودرو خود را در نقاط خلوت و تاريك پارك نكنند .
فرمانده انتظامی استان زنجان امنیت را در جامعه یکی از مهمترین موضوع عنوان کرد و افزود: امنیت امروز با هوشیاری نیرو‌های امنیتی و مردم در جامعه داریم و کشور ما تنها کشور امن در منطقه است.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، منزل ، سارقان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.