تقارن بی سابقه عاشورای امسال با تاریخ وقوع

امسال روز عاشورا در یک تقارن بی سابقه هم در روز هفتگی و هم در ماه شمسی در همان تاریخی قرار گرفته که واقعه اصلی اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس محاسبات نجومی و تاریخی واقعه عاشورا در سال 61 قمری و در روز چهارشنبه 21 مهرماه اتفاق افتاده که امسال در یک رویداد احتمالا بی سابقه در تقویم ایرانی روز عاشورا در همان تاریخ قرار گرفته است.


منبع: جام جم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
ای امام حسین به قداست مادر شهیدان م به حرمت زمین کربلا تو را شفیع قرار میدم که از طرف خداوند، برای همه مردم جهان مخصوصا ما ایرانی ها صحه صبر و ایمان واقعی و بهبود وضع معیشتی درخواست کنی. به امید خداوند یکتا، خداوندی که قادر بر همه امور جهان هستی میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
السلام علیک یا ابا عبدالله یبن رسول الله
امیدوارم الان که امام سوم ما در بهشت بی انتهای خداوندی قرار دارد ما مسلمانان شیعه نیز در زمره شفاعت شدگان آن حضرت قرار بگیریم و منظور واقعی سالار شهیدان را از شهادتش درک کنیم و در قیامت در بهشت جزو کسانی باشیم که برای ایشان آب بدهیم و فرزندشانامام هشتم نیز در آنجا باشند تا به ایشان در کنار پدرشان نیز آب بدهیم و به نور الهی دست یابیم تا به قرب الهی برسیم و در نور الهی در عرش(آیه قرآن)که ملائک دورآن تسبیح میگویند ملحق شویم که خداوند یکتا شایسته ستایش است . شریکی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
حسین جان امسال شفایم را در روز عاشورا میگیرم و نوکرت میشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
یا حسین
Japan
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۵
الله اکبر