علی آبادی:

مرجع بالادست اسبقیان وزارت ورزش است نه کمیته

کاندیدای ریاست فدراسیون ژیمناستیک گفت: سازمانی که باید درباره برگزاری و یا عدم برگزاری انتخابات فدراسیون تصمیم بگیرد وزارت ورزش است و نه کمیته ملی المپیک.

مرجع بالادست اسبقیان وزارت ورزش است نه کمیتهبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران سعید علی آبادی یکی از کاندیداهای ریاست ژیمناستیک در گفت و گو با رادیو ورزش پیرامون لغو انتخابات فدراسیون گفت: برای لغو این انتخابات بسیار متاسفم. چوب این تصمیم غیرکارشناسانه را قطعا ژیمناستیک ایران خواهد خورد و فدراسیون ژیمناستیک با وجود سرپرست فقط می تواند امور مقطعی را پیش ببرد و قادر به انجام تحول و حرکت های زیرساختی نیست. زیرا کارهای ریشه ای و بنیادی فقط به دست رئیس و تیمی که برای حداقل چهار سال برنامه ریزی می کنند؛ انجام می گیرد.

علی آبادی اضافه کرد رسالت اسبقیان به عنوان سرپرست انجام امور جاری فدراسیون و ایجاد شرایط برای برگزاری مجمع عادلانه است. نه ایجاد جشنواره، ساخت و ساز و تغییر دکور در فدراسیون. ضمن این  که اساس نامه باید در محیطی آرام و بدون تنش انجام می شود. 

وی تاکید کرد: نامه کمیته ملی المپیک به تاریخ 30 شهریور است اگر بخواهیم به این نامه استناد کنیم. انتخابات فدراسیون جودو هم که ۴ مهر برگزار شد زیر سوال می رود. به علاوه این که تدوین اساسنامه ای که باید به تصویب فدراسیون جهانی و هیئت وزیران کشور برسد، نیازمند حداقل یکسال و نیم زمان است.

کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت رییس مجامع انتخاباتی فدراسیون ها شخص وزیر است که این سمت را به معاونت قهرمانی تفویض کرده اند و دبیر مجمع نیز اسدی است. مرجع بالادست اسبقیان کمیته ملی المپیک نیست بلکه وزارت ورزش و جوانان و مجمع فدراسیون ژیمناستیک است. برگزاری سالم انتخابات وظیفه وزیر ورزش و معاونت ورزش قهرمانی است. باید بگویم سرچشمه تمامی این اتفاقات بی نظمی موجود در ورزش است. 



انتهالی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار