آغاز تمرین با نشاط ملی‌پوشان+تصاویر

تیم ملی فوتبال کشورمان اولین تمرین خود را پس از اردو ازبکستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 16.30 آغاز شد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان قبل از دیگر نفرات وارد زمین پژوهشگاه نفت شد.


میکو دستیار تیم ملی چند دقیقه پیش از ورود بازیکنان در زمین حاضر شد و موانع را در زمین قرار داد تا تمرین را شروع کنند.

افشین پیروانی مدیر تیم ملی با حضور در زمین پژوهشگاه به خبرنگاران و اصحاب رسانه ای حاضر در تمرین خوشامد گفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.

اعضاء تیم ملی کشورمان  برای بازی مقابل تیم ملی ازبکستان حاضر می‌شوند.

آغاز تمرین با نشاط ملی‌پوشان

آغاز تمرین با نشاط ملی‌پوشان

بازیکنان حاضر در اولین تمرین تیم ملی عبارتند از:

محمدرضا اخباری، علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، امید ابراهیمی، عزت الله پورقاز، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، آندو تیموریان، رامین رضاییان، محمد انصاری ،سروش رفیعی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، سعید آقایی، وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی بازیکنان حاضر در این تمرین هستند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه استقبال خوبی از اولین تمرین شاگردان کی روش پس از اردوی ارمنستان به عمل آورده اند.

کی روش در میانه زمین پژوهشگاه با میکو ، مربی بدنساز تیم ملی در حال مرور تمرینات امروز ملی پوشان است.

اتوبوس تیم ملی ساعت 16:40 وارد مجموعه پژوهشگاه شد.

تمام کمک های کارلوس کی روش از جواد نکونام تا کروز و گاسپار و مارکار آقاجانیان در تمرین امروز حضور دارند. 

سروش رفیعی با مارکار آقاجانیان لحظاتی به صحبت پرداخت.

رامین رضاییان بازیکن تیم پرسپولیس با شمایلی جدید و با ریش پرفسوری در تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد.

در این میان اعضاء کادر فنی تیم ملی و بازیکنان به جواد نکونام مربی تیم ملی برای تولد فرزند جدیدش به وی تبریک گفتند و برای وی دست زدند.


آغاز تمرین با نشاط ملی‌پوشان

 ملی پوشان در تمرین امروز با لباس یک دست قرمز و با جی پی اس در تمرین حاضر شدند و با انگیزه فراوان خودشان را برای جدال با تیم ازبکستان حاضر کردند.


در دقایقی از تمرین کی روش به همراه دو دستیار پرتغالی خود یعنی دن گاسپارت و اوسیانو داکروز جلسه گذشات و صحبت کرد.

در ادامه بازیکنان در انجام کارهای بدنی به هوازی پرداخته و چند دقیقه‌ای را زیر نظر بدنسازان تیم ملی مشغول به تمرین شدند.

اشکان دژاگه که در دیدار با قطر مصدوم شده بود و بازی با چین را هم از دست داد، به نظر می‌رسد که دوران مصدومیتش به پایان رسیده چون این بازیکن در ادامه مراحل تمرینی بدون هیچ مشکلی با بازیکنان به تمرین پرداخت.

داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد که طی اردوهای اخیر همواره یک پای ثابت تمرین تیم ملی بود برای اردوی جدید خط خورده و امروز در جمع آبی‌پوشان حاضر نشد.

در حین تمرین جواد نکونام دقایقی را با کروز به صحبت پرداخته ضمن اینکه امروز کی‌روش از همان ابتدای کار به صورت جدی مراحل تمرین را زیر نظر گرفته و با سرزدن به نقاط مختلف زمین به عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی نظارت می‌کرد.

در ادامه بازیکنان چند دوری را زیر نظر کادر بدنسازی تیم ملی به دویدن پرداخته که در این بین دروازه‌بان‌ها از طریق بازیکنان جدا شده و به انجام کارهای اختصاصی بدنسازی مشغول شدند.

در اواسط تمرین فرامرز ساکت مدیر تیم‌های ملی به ورزشگاه آمده که پس از دقایقی پیروانی به سمت او رفته و این دو دقایقی با یکدیگر مشغول صحبت شدند.

شوخی‌های پیروانی با خبرنگاران در اواسط تمرین در نوع خود جالب توجه بود.

وریا غفوری بعد از پایان کارهای بدنی کتانی ورزشی خود را عوض کرد.

در ادامه بازیکنان با پوشیدن کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شده و به کار با توپ و پاسکاری مشغول شدند. این مرحله از تمرین حدود 10 دقیقه به طول انجامید.

از ساعت 25 و17 دقیقه ملی‌پوشان بعد از چند دقیقه تنفس برای مرحله جدید تمرین آماده شدند که در این مرحله بازیکنان با پوشیدن کاورهای زرد و سبز به 4 گروه تقسیم شده و بین 6 دورازه کوچک به فوتبال مشغول شدند.

با آغاز تمرینات تاکتیکی اشکان دژاگه از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر فیزوتراپ تیم ملی به دویدن اختصاصی مشغول شد که به نظر می‌رسد او هنور بعد از مصدومیت مقابل قطر، سلامت کامل خود را به دست نیاورده است.

کی‌روش دقایقی را با مارکار آقاجانین به شوخی پرداخت.

کی‌روش در لحظات پایانی تمرین به صحبت با دژاگه پرداخت و جویای حال وی شد.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران تا روز سه‌شنبه در تهران دنبال می‌شود و در این روز شاگردان کی‌روش برای مصاف با ازبکستان راهی تاشکند خواهند شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار