شیخ الاسلام در نشست علمی رسانه‌ای تحولات منطقه:

اجازه نمی‌دهیم عراق تجزیه شود/در لبنان کسی می‌تواند رئیس جمهور شود که در خط مقاومت قرار بگیرد

مشاور عالی وزیر خارجه گفت: در سوریه آنچه که ملت و مقاومت سوریه خواسته‌اند اتفاق افتاده است و در لبنان کسی می‌تواند رئیس جمهور شود که در خط مقاومت قرار بگیرد.

اجازه نمی‌دهیم عراق تجزیه شود/در لبنان کسی می‌تواند رئیس جمهور شود که در خط مقاومت قرار بگیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین شیخ الاسلام مشاور عالی وزیر خارجه در نشست علمی تخصصی تحولات منطقه که در سالن همایش‌های خبرگزاری قدس برگزار شد با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی میان مسلمانان عنوان داشت: شاه حسین اردنی در زمان خود بیشترین حقوق خود را از سیا دریافت می‌کرد. 

وی با اشاره به اینکه 60 درصد کرانه باختری در کنترل شهرک نشینان است، یادآور شد: دهلان و عباس هر دو نوکر هستند. اسرائیل هیچ گاه به عباس امتیاز نمی‌دهد چون برای او خطری ندارد امابلکه رژیم صهیونیستی به گروهی امتیاز می‌دهد که برایش خطر داشته باشد. 
 
شیخ الاسلام با بیان اینکه که آمریکا، انگلیس، فرانسه و عربستان به دنبال تغییر نظام سوریه و ضربه زدن به کشورهای همسایه هستند، گفت: در سوریه آنچه که ملت و مقاومت سوریه خواسته‌اند اتفاق افتاده است.
 
وی در پایان با اشاره به مقاومت منطقه‌ای کشورها یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم که عراق تقسیم شود و همچنین در لبنان کسی می‌تواند رئیس جمهور شود که در خط مقاومت قرار بگیرد. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، عراق ، مشاور عالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار