وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار کردستان؛

تفاهم نامه ساخت و تجهیز پنج پلاتو نمایشی را امضا کردند

شب گذشته و طی سفر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کردستان، تفاهم نامه ای برای ساخت، تجهیز و راه اندازی پنج پلاتو نمایشی در پنج شهر استان کردستان منعقد شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی؛ در این تفاهم نامه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان آن را امضا کردند، آمده است که محل اجرای این پروژه ها در شهرهای سنندج، سقز، مریوان، بیجار و قروه خواهد بود.

مجری ساخت پلاتوها شهرداری شهرهای یاد شده هستند که تا پایان سال 95 آن را تکمیل خواهند کرد و بهره برداری از این پلاتو ها بر عهده انجمن هنرهای نمایشی هر شهر خواهد بود.

استانداری کردستان حمایت مادی و معنوی و رفع موانع در زمینه ساخت پلاتو‌ها و تبلیغات شهری اجراهای آینده را برعهده دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متعهد شده در صورت واگذاری این پلاتو ها به انجمن های هنرهای نمایشی علاوه بر 500 میلیون ریال کمک برای تجهیز، حمایت معنوی و نظارت بر اجراها، حمایت از اجرای مستمر گروه های نمایشی را انجام دهد.

تفاهم نامه ساخت و تجهیز پنج پلاتو یاد شده همزمان با مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منعقد شد.



انتهای پیام/

 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار