مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد؛

بحث جدایی احزاب اصلاح‌طلب از شورای سیاست‌گذاری مطرح نیست

معضو حزب مردم‌سالاری گفت: به هیچ وجه بحث جدایی احزاب اصلاح‌طلب از شورای سیاست‌گذاری مطرح نیست، چرا که این شورا بعد از انتخابات مجلس دهم دیگر وجود خارجی ندارد.

میرزابابا مطهری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون علت جدایی برخی از احزاب اصلاح‌طلب از شورای سیاست‌گذاری، اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم، اصلاح‌طلبان از ماه‌ها قبل در سه گروه فعالیت‌شان را آغاز کردند و تشکیل شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آن برهه با هدف یکی کردن فعالیت‌های سه گروه فوق بود.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه برخی احزاب اصلاح‌طلب معتقدند که این شورای سیاست‌گذاری بعد از انتخابات مجلس دهم دیگر وجود خارجی ندارد و ماموریتش به اتمام رسیده است، تصریح کرد: بر این اساس جمعی از اصلاح‌طلبان معتقدند که شورای هماهنگی باید کارش را برای انتخابات سال آینده ادامه دهد.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه بحث جدایی تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب از شورای سیاست‌گذاری مطرح نیست، چرا که این شورا بعد از انتخابات مجلس دهم دیگر وجود خارجی ندارد.

مطهری‌نژاد با بیان اینکه نام این شورا در سال 94 شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم بود، گفت: مطرح کردن نام این شورا تحت عنوان "شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان" درست نیست و کاملا بر خلاف تمام اسناد و مصوبات موجود است.

وی ادامه داد: احزابی که از شورای سیاست‌گذاری خارج شده‌اند بر این باورند که چیزی به نام شورای عالی سیاست‌گذاری وجود نداشته است بلکه این شورا صرفا با هدف سیاست‌گذاری برای انتخابات مجلس دهم تشکیل شده بود.

عضو حزب‌ مردم‌سالاری با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در بیانیه شماره 6 مشخصا این مطلب را بیان کرده‌اند، گفت: از آنجایی که شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات نقش احزاب را به شدت کمرنگ کرده بود، شأن نزول شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، معنا دادن به احزاب در اداره کشور بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار