یاسوج؛

کاهش نزاع دسته جمعی در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران بدون اشاره به آمارها، گفت: میزان وقوع نزاع های دسته جمعی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان کاهش داشته است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ علی کرم بازیان گفت: کاهش آمار سرقت و نزاع های دسته جمعی نشان دهنده تلاش صادقانه ناجا در این شهرستان است.

وی پیشگیری از وقوع نزاع را جزو مهمترین برنامه های پلیس گچساران دانست و گفت: انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی به مردم می تواند در کاهش آسیب اجتماعی موثر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران جلب مشارکت های مردمی، افزایش احساس امنیت و آرامش در جامعه، اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی را از اهداف هفته ناجا ذکر کرد و اظهار داشت: اقتدار پلیس سبب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

سرهنگ بازیان افزود: بیش از 50 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در گچساران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حضور کارکنان در نماز جمعه و ارائه عملکرد، صبحگاه مشترک، تجلیل از همکاران نمونه، برگزاری کلاس های آموزش همگانی پیشگیری در مدارس و افزایش خدمات نیروی انتظامی از برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان است.

وی بیان کرد: نشست با معتمدین، دیدار با طوایف، نشست با اصناف، غبار روبی گلزار شهدا و پاسخگویی روزانه فرمانده نیروی انتظامی از دیگر برنامه های فرماندهی در هفته ناجا در گچساران است.

وی پلیس را مظهر اقتدار، قدرت جمهوری اسلامی و حافظ نظم در جامعه ذکر کرد و گفت: نیروی انتظامی برای کسانی که مخل نظم و آرامش جامعه شوند، تهدیدی جدی است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.