آقای گل جهان در لیست کی روش قرار گرفت

کارلوس کی روش سرمربی تیم نفت تهران را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

 آقای گل جهان در لیست کی روش قرار گرفتگزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  علی دایی جزو شاخص ترین چهره های فوتبال کشورمان است که از ابتدای حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی، حامی این مرد پرتغالی بوده و اگر انتقادی هم به عملکرد کی روش داشته باشد، آن را در قابل فنی مطرح می کند.

این 2 چهره بین المللی فوتبال کشورمان رابطه نزدیکی با هم دارند. کی روش روز گذشته در اقدامی غافلگیر کننده برای تماشای دیدار دوستانه تیم های نفت تهران و تیم ملی جوانان، همراه با افشین پیروانی به ورزشگاه ساصد رفت. کی روش که نشان داده علاقه چندانی به تماشای بازی های رسمی لیگ برتر در ورزشگاه ها ندارد، با یک تیر، 2 نشان زد.

از طرفی وی در راستای حمایت های چند وقت اخیر خود از تیم ملی جوانان، در آستانه رقابت های قهرمانی جوانان آسیا انگیزه زیادی به شاگردان امیرحسین پیروانی داد و از طرف دیگر در روزهایی که بیشتر مربیان لیگ برتر انتقادات فراوانی را به اردوهای بلند مدت تیم ملی وارد می کنند، توانست نظر مثبت علی دایی را برای حمایت از تیمش جلب کند.

کی روش از آقای گل جهان دعوت کرده در روزهای آتی و پیش از سفر تیم ملی به تاشکند، در اردوی تیم ملی حاضر شود تا روحیه ملی پوشان کشورمان در آستانه بازی حساس ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.