محمد اصلانی:

شاهد تغییرات مثبتی در کشتی آزاد بودیم/محمدی روح بزرگی دارد

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:برای آنکه خون تازه ای در رگ های کشتی تزریق شود نیاز به تغییرات داشتیم.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به این که تا المپیک 2020 حدود 4  سال فرصت داریم بهترین زمان برای تغییرات همین موقع است که فدراسیون کشتی با تدبیر خوب اقدام به این عمل نمود.
وی با اشاره به انتخاب محمد طلایی بعنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت:طلایی سَوای این که یکی از فنی ترین کشتی گیران ایران بود در دوران مربیگری در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا با یک تجربه ایده آل می تواند آزادکاران بزرگسال را هدایت کند فقط این که باید با توجه به پوست اندازی های صورت گرفته فرصت لازم به او داده شود.
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا در مورد تغییرات در رده سنی نوجوانان نیز اظهار داشت:در ابتدا باید بگویم غلامرضا محمدی واقعاً روح بزرگی دارد چرا که او سالها سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوده و قبول مسئولیت در رده سنی نوجوانان نشان از عشق و علاقه او به کشتی دارد که شاید کمتر کسی یک چنین تصمیمی را بگیرد به هر صورت ضمن تبریک به این مربی متعهد اعتقاد دارم یکی از بهترین تغییرات در کشتی ایران همین انتخاب بود.
وی تاکید کرد:البته نباید زحمات مراد محمدی را نیز فراموش کنیم او نیز در این سال ها زحمات بسیاری برای نوجوانان کشید و کسب عنوان هشتمی در رقابت های جهانی چیزی از ارزش های او را کَم نکرد.
نفر چهارم رقابت های جهانی 2003 نیویورک در خاتمه خاطرنشان کرد:به اعتقاد من کشتی مسیر رو به جلویی را دنبال می کند که اگر حمایت های لازم از سوی مسئولین و دوستداران این رشته صورت گیرد مطمئن باشید در المپیک بعدی مدال های طلای بیشتری را کسب می کنیم و در رده های سنی پایه نیز شاهد بهترین پشتوانه ها خواهیم بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار