زنجان؛

تمام عزاداری ها با انگیزه درس گرفتن و عبرت گیری از عاشورا باشد

امام جمعه قیدار گفت: عاشورا بزرگترین مکتب انسان ساز است باید تمام عزاداری ها و برگزاری مجالس در محرم با انگیزه درس گرفتن و عبرت گیری از عاشورا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار افزود: امروز دشمن تلاش دارد با انواع ترفندها و با وارد کردن بدعت‌ها و خرافات، قمه‌زنی، دروغ‌ها و استفاده از آهنگ‌ها، عزاداری‌ها را بی‌محتوا سازد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از ضرورترین ابعاد آمادگی نظامی که در آمادگی روحی و رزمی نیروها مؤثّر است و قدرت مسلمانان را به دشمن نشان می‌دهد، رزمایش‌های نظامی و نمایش قدرت است.

امام جمعه قیدار اضافه کرد:استکبار به دنبال دشمنی و عداوت و زیاده خواهی است به دنبال سلب آسایش و آرامش از ایران است باید آمادگی های دفاعی خود را در برابر این زیاده خواهی ها بالا ببریم تا از شر دشمنان آسوده بمانیم. در داخل هم متاسفانه عواملی همگام و همسوی با تلاش استکبار جهانی برای تضعیف توان نظامی و دفاعی کشور عمل می کنند.

وی با بیان اینکه سالانه مقادیر قابل توجهی از ثروت ملی کشور به جیب سوداگران موادمخدر می‏رود، افزود: ۷۵ درصد از زندانیان کشور را بطور مستقیم و غیرمستقیم مجرمین موادمخدر تشکیل می‏دهند.

طالبی اظهار داشت:موادمخدر سالانه حدود ۶۰۰ میلیارد دلار سود به حساب سوداگران مرگ واریز می ‏کند که این رقم چند صد برابر کل بودجه کشور ما و بسیاری دیگر از کشورهای بزرگ دنیاست. حداقل ضرر اقتصادی ناشی از مصرف مواد مخدر در کشور سالانه حدود شش هزار میلیارد تومان است نزدیک به چهار هزار شهید برای مبارزه با مواد مخدر شهید شده است.

امام جمعه قیداربا اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، گفت: قرآن کریم بر قراری امنیت را از اهداف بلند استقرار حاکمیت الله و ثمره حکومت صالحان معرفی می کند زیرا در صورت برقراری‏ نظم و امنیت در جامعه است که می‏توان به رشد و تعالی در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی ‏و علمی رسید خط مقدم تولید امنیت در جامعه نیروی انتظامی است پلیس چشم بیدار جامعه است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نماز ، جمعه ، خطبه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.