اصفهان؛

ممنوعیت تهیه کود فضای سبز اصفهان از شرکت های خارجی

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: در نامه ای به مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شد که به جای تهیه کود مورد نیاز فضای سبز از شرکت های خارجی، از تولیدات کارخانجات داخلی استفاده شود و در این راستا لیست شرکت های داخلی به مناطق ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد سلیمانی پور افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان "اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل"، شهردار اصفهان در جلسه ای با ایجاد قرار گاه اقتصاد مقاومتی وظایف هر کدام از مجموعه های شهرداری را برای تحقق این شعار مشخص کردند که بخشی از وظایف نیز به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان باز می گشت.
وی گفت: در تهیه بازار گل وگیاهان زینتی ،آنچه با شرایط اصفهان همخوانی دارد با توجه به دانش فنی که در ایستگاههای تحقیقاتی اصفهان و آنچه در سازمان تحقیقات کشاورزی وجود داشت، سعی کردیم به سمت داشته های داخلی برویم.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از نهاده های مورد استفاده فضای سبز مثل کود، درکارخانه های تولیدکننده کشومان با کیفیتی فراتر از مشابه خارجی تولید می شود، طی نامه ای به مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شد که به جای تهیه کود مورد نیاز فضای سبز از شرکت های خارجی، از تولیدات کارخانجات داخلی استفاده شود که در این راستا لیست شرکت های داخلی به مناطق ارسال شد.
وی با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی باید در جهت تأمین نیازهای داخلی حرکت کنند، گفت: بر اساس فرمایش رهبری باید به دانش فنی خودمان اعتقاد داشته باشیم و البته تولیدکنندگان باید محصولاتی با کیفیت تولید کنند تا دچار هزینه های چند برابری نشویم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.