گاف دوباره گری جانسون هنگام انجام مصاحبه انتخاباتی

نامزد حزب «لیبرترین» انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بار دیگر هنگام مصاحبه به گفته خودش دچار هنگ مغزی شد.

گاف دوباره گری جانسون هنگام انجام یک مصاحبه انتخاباتی
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «یواس‌ای تودی،» «گری جانسون،» نامزد حزب لیبرترین در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، روز چهارشنبه و به دلیل از یاد بردن نام مقام مورد علاقه خود در جهان هنگام مصاحبه لحظات سختی را گذراند.

در این مصاحبه «کریس متیوز،» مجری ام‌اس‌ان‌بی‌سی، رسانه خبری 24 ساعته در آمریکا و کانادا، از وی که کنار «بیل ولد»—فرماندار سابق کالیفرنیا و معاون کنونی حود—نشسته بود پرسید مقام خارجی مورد علاقه شما کیست؟

متیوز، جانسون را در شرایطی قرار داد تا ناچار شود از میان سران جهان یک نفر را انتخاب کند. زمانی که متوجه گیج شدن وی شد، پرسش خود را تکرار کرد. 

متیوز گفت: یکی از سران جهان را که برای او احترام قائلی و دنباله‌روی وی هستی نام ببر. در این هنگام معاون جانسون گفت: مقام مورد علاقه من شیمون پرز است. متیوز در پاسخ گفت: منظور من مقامات زنده جهان هستند و سپس بار دیگر رو به جانسون کرد.

جانسون در این هنگام با اشاره به مصاحبه دیگری که اوایل ماه جاری میلادی انجام داده بود گفت: «فکر می‌کنم دچار «لحظه آلپویی» دیگری شدم.» در مصاحبه مذکور هنگامی که از وی سؤال شده بود چگونه قصد دارد شهر ویران شده آلپو (حلب سوریه) را آباد کند، پاسخ داده بود آلپو چیست؟   

متیوز در ادامه مصاحبه خود با جانسون در کمال تعجب گفت: اما من به شما اختیار داده‌ام یک مقام در جهان را انتخاب کنید. این فرد، هر کسی می‌تواند باشد. 

در این هنگام جانسون گفت: رئیس‌جمهور سابق مکزیک. متیوز پرسید: کدام یک؟

در این حین معاون جانسون نام بردن رئیس‌جمهورهای اخیر مکزیک را آغاز کرد و سرانجام نام «بیسنته فوکس» را بر زبان آورد.

جانسون که پیش از این لحظه گفته بود مغزش هنگ کرده است، سرانجام گفت فوکس همان فردی است که به دنبال نامش بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار