برنامه‌ریزی بلند مدت برای توسعه فضای سبز و پارک‌های مهم شهری در نقاط مختلف اقداماتی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حشهردار زنجان از برنامه شهرداری با همراهی معاونت عمرانی استانداری برای ایجاد بزرگ‌ترین پارک جنگی زنجان را داد و اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری زنجان برای توسعه و ایجاد چهار پارک مهم در شهر زنجان برنامه‌ریزی کرده است.

یگانه خاطر نشان کرد: در عین حال برنامه در اختیار گرفتن 150 هکتار زمین در اراضی جنوب شهر زنجان در دستور کار قرار دارد تا تبدیل به بزرگ‌ترین پارک جنگی شهر زنجان شود.

وی با اشاره به گلایه مردم نسبت به کمبود فضای سبز در استان گفت: پارک‌های در دست بهره برداری زنجان متعلق به 30 سال قبل است وبا توجه به واقعیت کمبود اعتبارات شهرداری زنجان ناگزیر به حرکت در مسیر پروژه‌های مشارکتی است.

شهردار زنجان ادامه داد: ورود سرمایه گذاران در پروژه‌های مهم به ویژه برای بهره‌برداری در شرایط فعلی نیاز اصلی شهر است.

یگانه تاکید کرد: در حال حاضر نسبت به برنامه‌ریزی بلند مدت برای توسعه فضای سبز و پارک‌های مهم شهری در نقاط مختلف اقداماتی صورت گرفته است که زنجان کوه، اراضی حاشیه جنوب زنجان، بوستان ارم و پارک گلستان در برنامه‌های فعلی شهرداری قرار دارند.

وی با بیان اینکه توسعه و تجهیز این پارک‌ها به ترتیب صورت خواهد گرفت، افزود: آغاز توسعه و ساماندهی این پارک‌ها با پارک ملت است.

گفتنی است شهرداری زنجان برای ایجاد بزرگ‌ترین تفرجگاه شهری زنجان عزم جدی دارد و مطابق برآوردها نیازمند اعتبار 180 میلیارد تومانی برای آن هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.