همدان؛

خبرنگاران آتش نشان افتخاری می شوند

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: خبرنگاران در صورت تمایل می توانند نسبت به ثبت نام طرح آتش نشان افتخاری اقدام کنند.

خبرنگاران آتش نشان افتخاری می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: در راستای ارتقاء ایمنی شهروندان، طرح جذب آتش نشانان افتخاری در سازمان آتش نشانی همدان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: از اقشار مختلف و شاغلین در اصناف دعوت می شود که برای پیوستن به جمع آتش نشانان افتخاری درخواست خود را با حضور در معاونت پیشگیری و آموزش سازمان آتش نشانی همدان به ثبت برسانند.

بیاناتی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی همدان در راستای اجرای این طرح از خبرنگاران به عنوان اولین گروه آتش نشان افتخاری دعوت می کند، یادآور شد: اهالی رسانه همدان به عنوان پیشتازان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم می‌توانند با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی فرم درخواست آتش نشان افتخاری را تکمیل کنند.

وی همچنین تصریح کرد: خبرنگاران می توانند از طریق خانه مطبوعات همدان درخواست خود را به ثبت برسانند و هیئت مدیره خانه مطبوعات، اسامی را به سازمان آتش نشانی ارسال کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: پس از ثبت نام خبرنگاران، دوره های آموزشی آتش نشانی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: افراد در پایان دوره، گواهی نامه شرکت در دوره آتش نشانی افتخاری دریافت می کنند و از تمام مزایای آتش نشانان جز حقوق بهره مند خواهند شد.

بیاناتی در پایان یادآور شد: حضور اقشار مختلف جامعه در این دوره ها علاوه بر افزایش سطح ایمنی و ارتقاء آگاهی عمومی در خصوص وظیفه آتش نشانان می توانند در امدادرسانی حوادث بحرانی کمک رسان فرشتگان نجات 125 همدان باشند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.