مشهد؛

بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی خراسان رضوی

دومین جلسه از کار گروه کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری است که درصدد برطرف کردن مشکلات عدیده روستاییان در بحث راههای روستایی و مواصلاتی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رئیس کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری دومین کمیسیون توسعه عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان گفت: خراسان رضوی جزء استانهای بزرگ کشور است و دارای راههای روستایی و مواصلاتی فراوانی است که با مشکلات زیادی در زمینه آسفالت در جاده ها و آزاد راهها و هم عملیات قیرکاری در جاده ها داریم.

علی امیر احمدی با بیان اینکه به فصل زمستان و سرما نزدیک می شویم و راههای زیادی هنوز عملیات آسفالت شان نیمه تمام است، افزود: ما در بحث آسفالت و روکش حفاظتی نیاز به یک کمک و بسیج همگانی هستیم که خیلی از این جاده ها به دلیل داشتن دست انداز ها و تقاطع حادثه خیز باعث کشته شدن افراد زیادی می شود.

وی گفت: بزرگترین چالش در سطح استان در شهرهای کوچک زیر 20 هزار نفر در بحث تملیک اراضی مردم و کشاورزان توسط مسکن و شهرسازی را داریم که برای اجرای طرح هادی معوض به صاحبان املاک که در تخریب و تعریض خیابانها واگذار شده است.

امیر احمدی افزود: دو سال است که در خواست مطالعه جاده یونسی به کاشمر را داشتیم که در دست اقدام است که بازگشایی این مسیر 180 کیلومتر مسیر خراسان جنوبی- گناباد و محولات را نزدیک تر می کند.

انتهای پیام //ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.