دوازه بان های برزیلی و یونانی از نفت دیپورت شدند

2 دروازه بان خارجی که در تمرینات نفت تست می دادند موفق به جلب نظر علی دایی نشدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از جدایی وحید شیخ ویسی از تیم فوتبال نفت تهران و حضور این دورازه بان در استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، مسئولان باشگاه نفت به درخواست علی دایی مقدمات تست دادن چند دروازه بان خارجی را در تمرینات این تیم فراهم کردند.

برهمین اساس یک دروازه بان برزیلی در تعطیلات قبلی لیگ برتر در تمرینات نفت شرکت کرد اما از لحاظ فنی نتوانست رضایت کادرفنی این تیم را جلب کند. از ابتدای هفته جاری هم 2 دروازه بان از برزیل و یونان در جمع شاگردان علی دایی تست دادند اما آقای گل جهان پس از چند جلسه، نارضایتی خود را از کیفیت آن ها اعلام و به نوعی این دروازه بان ها را دیپورت کرد.

دایی معتقد است دورازه بانان خارجی که به فوتبال ایران می آیند باید سطح بالاتری از دروازه بان های کشورمان داشته باشند. وی همچنین از عملکرد نادر صفرزایی دروزاه بان جوان نفت که با جدایی شیخ ویسی به عنوان ذخیره میلاد فراهانی روی نیمکت این تیم می نشیند، اعتقاد خاصی دارد و به همین دلیل با دیپورت بازیکنان برزیلی و یونانی، خواستار حضور دروازه بان باکیفیت تری نسبت به این دروازه بانان در تمرینات تیمش شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.