بجنورد؛

افزایش 10 درصدی تصادفات درون شهری

تصادفات درون شهری در خراسان شمالی 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در اداره مبارزه با جرائم انعقادی در سال جاری در راستای رسیدگی به پرونده های تسهیلات غیر مجاز بانکی ، فرار مالیاتی و ربا خواری 6 فقره پرونده تشکیل شده که در این راستا تعداد 18 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند، که در مجموع ارزش ریالی این پرونده ها حدود یک تریلیون و نود و یک میلیارد و دویست و شصت و نه میلیون ریال بوده است.

سردار علیرضا مظاهری گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 9هزار و 5 مورد تماس با دفتر نظارت و هماهنگی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعداد متوفیان در سال جاری 18 نفر می باشد، گفت :از ابتدای سال جاری تعداد هزار و 376فقره تصادف درون شهری به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه 10 درصد افزایش داشته است.

سردار مظاهری در حوزه تصادفات درون شهری گفت: سواری های شخصی و عمومی با 65 درصد و موتورسیکلت سواران با 20 درصد بیشترین سهم تقصیررا در بین وسایل نقلیه به خود اختصاص داده اند.

وی علت تامه تصادفات را عدم رعایت حق تقدم با 36 درصد، و عدم توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با 29 درصد بیشترین علل تصادف دانست.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.