زاهدان؛

واحدهای صنعتی سیستان وبلوچستان نیازمند تخصیص اعتبار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی بستگی به میزان تخصیص اعتبار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،میرشکار در بازدید از شهرک صنعتی کارگاهی زاهدان افزود: همه ما برای شناسایی و رفع مشکلات بر سرکار آمده ایم تا در این میان بنا به مقدورات، اعتبارات، امکانات و شرایط دولت مسائل را سنجیده و مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بارها از شهرک های صنعتی کارگاهی بازدید کرده است، ادامه داد: در این بازدیدها نباید صرفا از دولت بخواهیم مشکلات را حل کند زیرا مطمئنا این امکانات محدود است.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی یک اعتبارات استانی دارد که سال قبل 9 درصد تخصیص داشته است به گونه ای که برای هزینه های این شهرک، از اعتبارات صنایع کوچک هم استفاده شده است.
 
میرشکار با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی زاهدان در کشور بهترین است، گفت: این شهرک از لحاظ زیر ساخت ها هم بااعتباراتی که از سوی دولت در نظر گرفته می شود باید بی نظیر باشد.

وی با بیان اینکه نباید در این شهرک ساخت و سازهای مسکونی انجام می شد، افزود: وظیفه دولت جمع آوری زباله و نخاله های مسکونی در این شهرک نیست، اما هر واحدی که با مشکلات اداری دست و پنجه نرم می کند باید با ثبت نام در سامانه این سازمان مشکلات خود را بیان کند تا از طریق آن موضوع مورد نظر بررسی و رفع شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات شهرک صنعتی کارگاهی همکاری تمامی دستگاه ها را می طلبد، افزود: آوردن کمپ اعتیاد با نظر دستگاه های نظارتی امنیتی صورت گرفته است.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.