حماس: آمریکا در پی از بین بردن تفکر مقاومت است

یک عضو ارشد حماس گفت آمریکا به دنبال حمایت از رژیم صهیونیستی و از بین بردن تفکر مقاومت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، فتحی حماد در گفتگو با این شبکه از غزه درباره مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی به عنوان یک حق قانونی و اقدام آمریکا در قرار دادن نام وی در فهرست افراد و سازمان های تروریستی این کشور گفت: این تصمیم آمریکا هیچ تاثیری بر روی من ندارد و برعکس باعث تاکید بیشتر بر حقوق ملت فلسطین می شود.

وی افزود: این اقدام آمریکا باعث همبستگی بیشتر ملت فلسطین می شود و شمار زیادی از شخصیت های فلسطینی با من تماس گرفتند و این تصمیم آمریکا را محکوم کردند. ابراز همبستگی شخصیت ها و گروه های فلسطینی با بنده غیر قابل پیش بینی بود. این گونه تصمیمات باعث ارتقای جایگاه فلسطین و گروه های مقاومت فلسطینی می شود.

حماد در ادامه گفت: آمریکا با این تصمیم، جانبداری کامل خود را از اسرائیل نشان داده است و افکار عمومی عربی به این قطعیت رسیده که آمریکا دشمن ملت های عربی و حامی رژیم صهیونیستی است. 

عضو ارشد حماس تاکید کرد: دشمن صهیونیستی، فلسطین را به عنوان یک سرزمین موقوفه اسلامی اشغال کرده است و ما به دفاع از این سرزمین متعهد هستیم و به دفاع از سرزمین در طول زندگی خود ادامه خواهیم داد و حاضر به شهادت در این راه هستیم.

 آمریکا خود را کدخدای جهان می داند و قوانینی را تصویب می کند که به سود این کشور و اسرائیل متحد واشنگتن است. آمریکا از همه نوع خواسته های رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
وی افزود: در طول هفتاد سال گذشته، قطعنامه های مختلفی در شورای امنیت سازمان ملل درباره مسئله فلسطین صادر شده و اسرائیل هرگز این قطعنامه ها را اجرا نکرده است.

آمریکا با مطرح شدن هر گونه قطعنامه ای در شورای امنیت علیه اسرائیل مخالفت کرده است. متاسفانه این وضع به اتحادیه عرب نیز رسیده است به طوری که قطعنامه هایی برای برداشته شدن محاصره فلسطین صادر شده ولی اجرا نشده است. این گونه اقدامات بیانگر ادامه ظلم و ستم آمریکا در عرصه جهانی و سیاست دوگانه این کشور به سود رژیم صهیونیسی است و به این دلیل نام من در فهرست آمریکا قرار گرفته است.

ما در فلسطین هیچ ارتباطی با آمریکا نداریم و این کشور هزاران کیلومتر با فلسطین فاصله دارد و نباید این کشور در امور داخلی فلسطین دخالت کند. آمریکا باید ارزش های  ادعایی خود را نظیر عدالت و دموکراسی برای ملت های مظلوم اجرا کند.

ملت فلسطین، ملت مظلومی است و سرزمین فلسطین نیز توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است. ما به یاری خداوند به مقاومت خود ادامه خواهیم داد و هرگز تسلیم نخواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار