بازداشت مرد میانسال با جنينی داخل نايلون

مردی ميانسال كه به اتهام حمل جنين داخل يك نايلون به دام پليس افتاده بود، حادثه را شرح داد.

بازداشت مرد میانسال با جنينی داخل نايلون
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعت 1:35 بامداد ديروز بود كه مأموران كلانتری 128 تهران‌نو هنگام گشت‌زنی در خيابان دلاوران به راكب يك دستگاه موتورسيكلت مظنون شدند و بعد از توقف در بازرسی از نايلونی كه همراه داشت، جنين يك انسان را كشف كردند. راننده موتور كه مردی 50 ساله بود، گفت: جنين سقط شده متعلق به همسرش است كه قصد داشت آن را در پارك سرخه حصار دفن كند.
 
بعد از آن بود كه مرد ميانسال بازداشت و به دستور قاضي، متهم به همراه جنين براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني معرفي شد. بعد از انجام آزمايش‌ها متهم به شعبه ششم دادسراي امور جنايي منتقل شد. وي به قاضي مديرروستا گفت: سال‌ها قبل ازدواج كردم اما در اين مدت نتوانستيم بچه‌دار شويم. بعد از 17 سال مدتی قبل متوجه شدیم همسرم باردار است، اما پزشكان نسبت به نگهداري جنين هشدار دادند و گفتند به علت بالا رفتن سن مادر جنین در خطر است.
 
وي ادامه داد: شب گذشته همسرم حالش بد شد و به خاطر اینکه هزینه درمان نداشتم نتوانستم با اورژانس تماس بگیرم از طرفی داخل کوچه‌مان مراسم عروسی بود و به خاطر شلوغی محل آمبولانس به سختی داخل کوچه می شد. بعد مادر همسرم به خانه‌مان آمد و ماجرا را با او مطرح كرديم. به خاطر ناراحتي كه به وجود آمده بود، تصميم گرفتيم كه جنين را در پارك سرخه‌حصار دفن كنيم به همين دليل سحرگاه براي اين كار از خانه خارج شدم، اما هنگام عبور از خيابان مأموران در ايستگاه ايست بازرسي به من مظنون شدند و دستگيرم كردند. وي گفت: همه مدارك موجود پزشكي و پرونده باليني هم نشان مي‌دهد، جنين متعلق به همسرم است.
بازپرس مديرروستا بعد از بررسي اوراق پرونده و مدارك موجود دستور آزادي وي را صادر كرد. وي همچنين دستور لازم را براي علت سقط جنين صادر كرد.
 
منبع: روزنامه جوان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار