اینستاگردی؛

تبریک تولد فیفا به فرانچسکو توتی/چهارمیلیونی شدن دنبال کنندگان رامبد جوان/تبریک روز ناشنوایان در اینستاگرام لیلا برخورداری

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. 

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

الناز شاکردوست نوشت:

"من" كداميك هستم؟! امروز صبح ساعت ها به اين كفش ها نگاه ميكردم و با خود فكر ميكردم كه براستى من كداميك هستم؟؟ دخترى كه بندهاى كفش هاى زُمختش را سفت ميبندد و در جستجوى خويش تك تك قله ها را بتنهايى فتح ميكند و باز تنهاتر از پيش بازميگردد!، يا آن غريبه اى كه با كفش هاى سختِ پاشنه بلند ،تنهـايى اش را برميدارد با خود ميبرد درميان نگاه هاى پُر از قضاوت آدمـها... و باز لبخــند ميزند! 
من منم ،من تويى ،من ماييم ،من منيّتِ خُفته در خويشتنِ طغيانگرِ ماست، من همان لشگر تك نفره ايست كه بر عليه خود شورش را آغاز ميكند و تا نابودى تك تك باورهاى من ،تو و ما ميجنگـــد! بدون شك "مــــــن" يك زن است.
_الناز_٦/مهرماه/١٣٩٥



عباس غزالی نوشت:
" انگار سر جنگ دارد ، هر سال با تیر می آید... تابستان !از پاییز بیاموز ! هر سال ، با همه‌ی زردی اش ، با مهر مي آید... پائیزتون قشنگ"



داریوش فرضیایی نوشت:
اخلاق خوب فرزندتان را تحسین کنید. زمانی که فرزند شما رفتار خوبی دارد به او بیشتر توجه کنید و به او بگویید که شما چقدر سربلند می شوید وقتی که او این گونه رفتار می کند. توجه:با اين رفتار فرزند شما براي انجام رفتارهاي مثبت تقويت وتشويق ميشود پی نوشت :این عکس هم که میدونید کیه ؛ امیرعباسجیگر عموپورنگ قربونه اون چشماش بشم من.



احمدمهرانفر نوشت:
"باهم به كمپين من خواب نيستم مي پيونديم تا قصه هاي خوش براي كودكانمان رقم بزنيم و گامي در جهت سلامت جامعه بيمار خود برداريم. اين كمپين در حمايت از كودكان و نوجوانان زير ١٨ سال مبتلا به اعتياد و به كوشش دكتر تابش و اعضاي هيأت مديره بيمارستان نيكان تشكيل شده لطفاً از اين كمپين حمايت كنيد."



صفحه فیفا نوشت:

تولد فرانچسکو توتی مبارک. فرانچسکو توتی بازیکن ت ایتالیایی بیشترین دوران حرفه ای خود را در  باشگاه آ اس رم  گذرانده و با 760بازی بیش از 300 گل را به ثمر رسانده است. این باور کردنی نیست.



پرویز پرستویی نوشت:
"وقتی کودکی هفت ساله بودم ، پدر بزرگم مرا به برکه ای در یک مزرعه برد و به من گفت : سنگی را به داخل آب بینداز و به دایره هایی که توسط این سنگ ایجاد شده نگاه کن . سپس از من خواست که خودم را به جای آن سنگ تصور کنم . او گفت : " تو می توانی تعداد زیادی از جلوه ها و نمود ها را در زندگیت خلق کنی اما امواجی که از این جلوه ها پدید می آید ، صلح و آرامش موجود در تمام مخلوقات تو را بر هم خواهد زد . به خاطر داشته باش که تو در برابر هر آنچه در دایره زندگیت قرار می دهی مسئولی و این دایره به نوبه خود با بسیاری از دایره های دیگر ارتباط خواهد داشت . نیازمند خواهی بود تا در مسیری زندگی کنی که اجازه دهد ، خوبی و منفعت ناشی از دایره ات ، صلح و آرامش را به دیگران منتقل کند . آن جلوه هایی که از عصبانیت و حسادت ناشی می شود ، همان احساسات را به دیگر دایره ها خواهد فرستاد . تو در برابر هر دوی آن ها مسئولی . "
این نخستین بار بود که دریافتم هر شخص قادر است صلح و یا ناسازگاری درونی خلق کند که در جهان پیرامونش جریان یابد . اگر وجود مان سرشار از نزاع ، نفرت ، تردید و خشم باشد ، هرگز نمی توانیم صلح را در جهان برقرار سازیم . ما احساسات و افکاری را که در درون نگاه داشته ایم از خود ساطع می کنیم ، چه در مورد آن ها صحبت کنیم چه سکوت اختیار کنیم . هر آنچه در درون خویش داریم به جهان پیرامون ما سرایت می کند و خلق زیبایی یا ناسازگاری با تمامی دوایر دیگر زندگی مرتبط می باشد .
نتیجه اخلاقی : این تمثیل جاودانی را همیشه به خاطر بسپاریم که به هر چیزی توجه کنیم ، رشد و توسعه می یابد ، از افکار مان تا اعمال مان"



لیلا برخورداری نوشت:
"اين نشانه "دوست داشتن  است به  زبان همه ناشنوا هاى زمين،هفته جهانى  ناشنوايان،مبارك همگى شان باد."



رامبدجوان نوشت:
"چهار ميليون نفري شديم ممنونم از حمايتتون"


علی علی پور نوشت:
"تكل دو پا روي انسانيت.اين آغاز جنگي بود كه صدها هزار جوان را از ما گرفت.عشق بود و هجران و كوچ به آسمان.حالا همه آنهايي كه مقابل مهاجمان دشمن،ديوار دفاعي بسته بودند الگويي هستند براي جامعه.عكس هايشان روايت گر خاطرات بسياري است.شهداي قراخيل قائمشهر،با افتخار كنار عكس هايتان عكس گرفتم تا بگويم گُل زن واقعي شما هستيد.درود بر شما آقاي گل هاي بهشت."





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار