معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه؛

نیروی انسانی مهم ترین دارایی هر سازمانی است.

معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی کارشنان حوزه آموزش،تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری های مشهد و ارومیه گفت: نیروی انسانی مهم ترین دارایی هر سازمانی است

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،، صادق حسین دوستی، معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه، در نشست هم اندیشی کارشنان حوزه آموزش، تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری های مشهد و ارومیه که به میزبانی ارومیه برگزار شد، گفت : كاركنان مهم‌ترين دارايي سازمان به حساب مي‌آيند و موفقيت سازمان در گرو اعمال مديريتي اثربخش بر آنهاست.

وی تاکید کرد: اگر سياست‌هاي پرسنلي و خط‌مشي‌هاي سازمان با حصول اهداف سازمان و برنامه‌هاي استراتژيك آن پيوند تنگاتنگي داشته باشند و به رسيدن به آن اهداف كمك كنند، احتمال موفقيت سازمان بيشتر خواهد شد ضمن اينكه ترغيب همه اعضاي سازمان به همكاري با يكديگر و رساندن آنان به احساس هدف مشترك، مستلزم تلاشي مستمر است.

معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه افزود: از آن جايي كه افراد نقشي كليدي در رشد و توسعه سازمانها در محيط متغير و چالشي امروز بر عهده دارند، جذب و کارکرد نيروهاي مستعد و توانمند و حفظ آنها در سازمان هر روز پيچيده تر مي شود به طوري كه اين چالش منجر به ايجاد يك فرايند براي شناسايي ، تشخيص و انتخاب درست نيرو شده است .

دوستی با اشاره به اینکه وقتی سخن از نیروی انسانی می شود، نگاه ها به سمت امور اداری معطوف می شود،تصریح کرد: نیروی انسانی بدون آموزش اثرگذار نخواهد بود و در مسیر اهداف سازمانی حرکت نخواهد کرد.

معاون برنامه ریزی شهردار ارومیه در ادامه عملکرد مدیریت آموزش، تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری ارومیه را مثبت ارزیابی کرد و اعلام کرد: شهرداری ارومیه دوره های مختلفی را با همکاری استانداری آذربایجان غربی برای آموزش نیروی انسانی شهرداریهای استان برگزار می کند.

دوستی در پایان برگزاری این نشست ها را برای انتقال تجارب و استفاده از ایده های جدید در سه بخش آموزش، تشکیلات و بهبود روشها موثر دانست و بر تداوم آنها برای حصول به نتیجه تاکید کرد.

انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.