دفع یورش‌های متوالی تروریست‌ها به شمال حما

ارتش سوریه یورش تروریست‌ها را به شمال حما دفع کرد و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از 
 الاخباریه، منابع سوری اعلام کردند: یورش گروه‌های تروریستی به محور ثعفی-زغبی-طلیسیه در حومه شمالی حما دفع شده است.

این منابع از حملات به مراکز تجمع تروریست‌ها در عطشان،تل سکیک،سکیک و ام حارتین خبر دادند و افزودند: در این حملات چهار تانک و 10 خودرو تروریست‌ها به همراه توپ 130 منهدم شد.

منابع سوری گزارش دادند: در این حملات، شماری از تروریست‌ها کشته و برخی دیگر زخمی شدند و تروریست‌ها به سوی تمانعه در حومه شمالی حما فرار کردند.

ارتش سوریه در محور معان-کوکب و معان-کباریه در حومه شمالی حما موفق به هلاکت بیش از 18 تروریست شد که در میان آنها 11 نفر از تروریست‌های گروه مرابطین، 5 نفر از گروه موسوم به جند الاقصی و دو نفر از تروریست‌های گروه موسوم به ابنا الشام بودند.

در جریان این عملیات شماری از تروریست‌ها از جمله ابوجاسم صورانی سرکرده گروه ابنا الشام در حما، رامی جمعه ملقب به ابو رعد سرکرده وابسته به جندالاقصی و برخی دیگر به چشم می‌خورند.

جنگنده‌های ارتش سوریه نیز مواضع جیش الفتح را در حومه شمالی حما هدف قرار دادند.

در حومه شمالی حماه تروریست‌های وابسته به جبهه النصره مانند احرار الشام، صقور الشام، فیلق الشام، اجناد الشام و دیگر گروه‌های وابسته به جیش الفتح و جند الاقصی قرار دارند.

در حومه درعا، ارتش سوریه مواضع تروریست‌های جبهه النصره را هدف قرار داد. ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را مناطق الکرک، شرق میدان بصری، جنوب غرب تقاطع رباعی در جاده سد در درعا هدف قرار داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار