شیراز؛

مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در فارس

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح استان فارس در مرکز آموزش علوم و فنون و مکانیزه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز کشور حاصل تلاش ها و از خود گذشتگی های نیروهای مخلص در حوزه های مختلف کشور است.
امیر جمشیدی با اشاره به اینکه مردم در دوران دفاع مقدس در کنار نیروی های مسلح به خوبی از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند افزود: دفاع مقدس درس ها و تجربه های مختلفی را برای کشور و به خصوص نیرو های مسلح ما داشت.
وی ادامه داد: انسجام امروز در نیرو های مسلح کشور نشان از فرماندهی بی نظیر و رهبری فرمانده کل قواست و این نعمتی است که توان نظامی ما را از سایر کشور ها متمایز می کند.
فرمانده سپاه فارس گفت: هفته دفاع مقدس، نماد همدلی و وحدت بین نیرو های مسلح و آحاد مردم ایران اسلامی است سردار غیاثی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم ما و نیرو های مسلح است.
سردار غیاثی افزود: دفاع مقدس دارای برکاتی بود که در سال های مختلف نمود خود را بیشتر نشان می دهد و این مهم باید به خوبی به نسل جوان ما منتقل شود.
فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: جنگ ایران و عراق جنگ همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی علیه این مرز و بوم بود که با مقاومت دلیرانه مردم و نیرو های مخلص بسیج سپاه و ارتش با شکست مواجه شد و همه سلطه طلبان دچار یاس و ناامیدی شدند.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: توفیقات امروز کشور ما نتیجه همان مجاهدت ها و تلاش های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس است.
وی بیان کرد: امنیت پایدار زمانی ایجاد می شود که مشارکت مردمی در آن پایدار باشد و این مشارکت در حوزه های مختلف جامعه به خوبی مشهود است.
سردار غیاثی با اشاره به اینکه ما باید درس های دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان خود منتقل کنیم خاطر نشان کرد: امروزه توان و آمادگی خود را باید در تمام حوزه های مدنظر فرمانده کل قوا افزایش دهیم.
او تصریح کرد: آمادگی نیرو های مسلح ما به گونه ای است که باعث ایجاد دشمن هراسی و امیدواری برای مردم کشور است و این نتیجه تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی نیرو های مسلح ما است.
در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
پایان این مراسم با رژه مشترک نیرو های مسلح در فارس همراه بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار