اراک؛

افتتاح دبیرستان امام صادق (ع) در اراک

به همت بنیاد برکت ؛ دبیرستان امام صادق (ع) در شهرک صادقیه اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی در آیین افتتاحیه این مدرسه گفت: در استان مرکزی بیش از 18 پروژه توسط بنیاد برکت آغاز شده است که 16 پروژه آن در حال حاضر تکمیل شده است و دبیرستان دوره اول برکت امام صادق با  هزار و 342 متر مربع زیربنا یکی از این مدارس است که امروز به بهره برداری رسید.
  قائمی افزود: این اداره کل بیش از 33 پروژه آماده تحویل در شاخه های مختلف آموزشی از جمله 1 سالن ورزشی ، 1 نمازخانه ، 1 کانون پرورش فکری و 260 کلاس آموزشی با 37 هزار متر مربع زیربنا دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان مهرماه به بهره برداری رسیده و تحویل اداره کل اموزش و پرورش داده می شوند.
مهندس فیلی ، معاون عمرانی استانداری مرکزی نیز در این آیین با اشاره با اینکه ساخت مدرسه یکی از کارهای خیر و پربرکت است گفت: یکی از شاخصه های توسعه سیاسی ، اقتصادی در جامعه توسعه فضاهای آموزشی است که برای این منظور باید از پتانسیل و توانایی بنیاد برکت در این زمینه بهره بیشتر را برد.
صالحی، رئیس بنیاد برکت استان مرکزی نیز گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مقرر شده است که یکهزار مدرسه در مناطق محروم ساخته شود که برای 950 مدرسه قرداد منعقد شده که از این تعداد 788 مدرسه با 4 هزار و 655 کلاس ساخته و تحویل داده شده است .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، نوسازی ، مدارس ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.