اهواز؛

ارجاع بیش از 20 پرونده واحد صنفی کم فروش به مراجع قضایی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از ارجاع 28 پرونده واحد صنفی کم فروش در 6 ماه نخست امسال به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت: در راستای بازرسی از وسایل توزین سبک واحدهای صنفی در نیمه نخست امسال، پرونده 28 واحد صنفی که با کم فروشی و تقلب در عرضه و فروش کالا به مشتریان خود از اجرای آزمون و نمونه برداری دوره ای وسایل توزین ممانعت کرده بودند، برای برخورد قانونی به مراجع قضایی خوزستان معرفی شدند.

وی اظهار کرد: بنابر ماده 13 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران، چنانچه مسئولان واحدهای تولیدی و خدماتی و مراکز عرضه و فروش کالاهای مشمول استاندارد اجباری و یا سایر اشخاص از ورود بازرسان و کارشناسان سازمان جلوگیری، و یا از انجام بازرسی و نمونه برداری ممانعت به عمل آورند، جرم محسوب شده و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دهدشتی زاده از همشهریان و هم استانی خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت، پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل درمیان بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.