جهانیان: همه استقلالی‌ها مولد آرامش برای این تیم باشند

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال اکنون بر روی ریل برد و موفقیت قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شهاب جهانیان با بیان اینکه آبی‌های پایتخت نیاز به آرامش دارند، گفت: هر گونه تنش، تخریب و حاشیه سازی، عواقب ناگواری را برای تیم به دنبال دارد و از همه کسانی که خود را دلسوز استقلال می‌دانند انتظار می رود مولد آرامش برای تیم باشند تا روند موفقیت استقلال ادامه و استمرار یابد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه ضمن تشکر از افرادی که دلسوز واقعی استقلال هستند، از آنان خواست با حمایت و یا سکوت خود در شرایط فعلی آرامش را به استقلال تزریق نمایند.

شهاب جهانیان با استقبال از انتقادهای سازنده ای که توسط افراد کارشناس و خبره مطرح می شود، گفت: ما از انتقادات منصفانه و سازنده همواره استفاده کرده ایم و از منتقدین منصف نیز بسیار سپاسگزاریم اما خواهش می کنم به جای انتقاد در فضاهای مجازی، انتقادات به صورت دوستانه و دلسوزانه در فضای حقیقی و به صورت رو در رو مطرح شود زیرا در اینصورت ضمن حفظ آرامش افکار عمومی، بهره وری از انتقادهای مفید نیز دوچندان خواهد شد.

رییس هیئت مدیره گفت:بنابراین از همه عزیزان انتظار می رود به خاطر استقلال و دل هواداران با سکوت خود وفاداری و منش استقلال دوستی خود را به نمایش بگذارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار