اردبیل؛

ارسال 250 مقاله به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی مناظرات رضوی اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تا به امروز ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره بین المللی مناظرات رضوی ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدناصر اسحاقی در رابطه با برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با موضوع گفت‌و‌گو و مناظرات رضوی در اردبیل اظهار داشت: سال دوم برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با موضوع گفت‌و‌گو و مناظرات رضوی امسال نیز در استان اردبیل برگزار می‌شود که سال گذشته بیش از 160 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و امسال نیز تا به امروز 250 مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی بیان کرد: از این 250 مقاله حدود 178 توسط هیئت داوران تائید و به مرحله بعدی راه یافته‌اند که اختتامیه دومین جشنواره مناظرات وگفت‌وگوهای رضوی روز 28 آبان‌ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در رابطه با برگزاری نمایشگاه کتاب در اردبیل گفت: متاسفانه سال گذشته نمایشگاه کتاب در اردبیل برگزار نشد ولی برای امسال در حال آماده سازی مقدمات و زیرساخت‌های برگزاری این نمایشگاه هستیم که برای آینده دو تاریخ برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده ولی هنوز زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه به طور قطعی مشخص نشده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.