تبریز؛

برگزاری جشنواره عکس سال ارسباران درشهرستان اهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، گفت: این جشنواره همزمان بادهه فجر به‌ صورت ملی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مهدی زارعی برگزاری جشنواره سراسری عکس سال ارسباران را بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های منطقه ارسباران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره عنوان کرد و این جشنواره را یک ابتکار مثبت برای توسعه منطقه و شناخت قابلیت‌های ارسباران عنوان کرد.

وی وجود هنرمندان و فعالان عرصه عکاسی را که قابلیت رقابت در عرصه بین‌المللی و ملی را دارند یک فرصت برای منطقه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی مردم و مسؤولان بتوانیم این جشنواره را به سر منزل مقصود برسانیم و با برگزاری موفق آن در سال‌جاری زمینه را برای برگزاری سالانه آن به‌صورت مستمر فراهم کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، ثبت زیبایی‌های منطقه ارسباران در زمینه‌های آثار و ابنیه‌های تاریخی،  طبیعت بکر، آداب و سنن روستایی و عشایری، توجه به نقش تولید و زمینه برای تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد و حمایت از تولیدات بومی و سنتی به‌خصوص در مناطق روستایی و عشایری، توجه به محیط زیست و جنگل‌های منحصر به فرد ارسباران با جذابیت ویژه، نقش ارسباران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، نقش منطقه ارسباران در نشر و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی، دهها موارد دیگر که قابلیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی این منطقه می‌باشد و می‌تواند با زبان عکس و در قالبی دیگر می‌توان به شناخت بیشتر از منطقه ارسباران کمک کرد.

وی گفت: دبیرخانه جشنواره در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده و آماده دریافت نظرات و پیشنهادات علاقه‌مندان این عرصه است.

زارعی افزود: فراخوان این جشنواره آماده شده و به زودی از سوی دبیرخانه این جشنواره از طریق روزنامه‌ها و فضای مجازی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار