گواری: مجمع انتخاباتی جودو آزادانه برگزار شد

سرپرست سابق فدراسیون جودو گفت: مجمع انتخاباتی جودو آزادانه و بدون جهت گیری در رای گیری برگزار شد.

درخشان: مجمع انتخاباتی جودو آزادانه برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد گواری سرپرست سابق فدراسیون جودو در پایان مجمع انتخاباتی جودو اظهار کرد: مجمع انتخابات جودو به خوبی برگزار شد و شاهد یک فضای آزادنه در انتخابات بودیم و اعضای مجمع آزادانه رای خود را اعلام کردند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای درخشان رئیس جدید فدراسیون جودو دارم و امیدوارم وی از همه ظرفیت‌ها برای پیش برد جودو استفاده کند.
 
سرپرست سابق فدراسیون جودو درباره آینده این رشته ورزشی با حضور درخشان گفت: درخشان سال‌ها در جودو بوده و دارای کرسی بین المللی است بر این اساس وی شناخت خوبی از این رشته ورزشی دارد معتقدم درخشان با ایجاد همدلی و وفاق و استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌تواند در جودو به موفقیت برسد.
 
گواری بیان کرد: حاشیه در جودو زیاد است و افرادی به خاطر منافعشان حاشیه درست می‌کنند، امیدوارم درخشان بتواند رشته ورزشی جودو را اصلاح کند و آن را به موفقیت برساند.
 
وی در پایان درباره نبود محجوب و چند کاندیدا در مجمع انتخاباتی خاطر نشان کرد: این افراد دعوت شدند اما بدون ذکر دلیل به این جلسه  نیامدند، اعضای مجمع 42 نفرند که با احتساب غایبین 32 نفر در مجمع انتخاباتی شرکت کردند، همچنین برخی از کاندیدها تشخیص دادند که حضورشان ضرورتی ندارد بر این اساس جلسه را ترک کردند. 


 
انتهای پیام/
برچسب ها: مجمع ، انتخابات ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار