عبدالهی: بحث کم شدن قرارداد ها با بازیکنان مطرح نشده است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت : تا کنون بحث کم شدن قرارداد ها با بازیکنان مطرح نشده است و امیدوارم استقلال در آینده به آرامش لازم برسد.

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط استقلال در آستانه جام حذفی گفت: خوشبختانه پس از برگزاری بازی های لیگ وضعیت روحی و روانی تیم بهبود یافته و باید بگویم دیدار جام حذفی برای استقلال بسیار مهم است و تمام بازیکنان تلاش می کنند تا به بهترین نحو به میدان بروند، خدا رو شکر شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات منظم پیگیری می شود و امیدوارم بچه ها گام اول را محکم بردارند.

وی در خصوص شایعه غیبت رحمتی در جام حذفی اظهار داشت: هیچ صحبتی در این رابطه نشده است، البته حضور دروازه بان در درون دروازه به نظر کادر فنی بستگی دارد اما به طور حتم رحمتی در جام حذفی به استقلال کمک می کند.

عبدالهی در خصوص بحث کم شدن قراردادهای بازیکنان بیان کرد :در ابتدا بهتر است بگویم که در این مساله ورود نمی کنم اما تا کنون صحبتی با بازیکنان تیم نشده است تنها امیدوارم در آینده استقلال به آرامش لازم برسد و مشکلی وجود نداشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره 71 ساله شدن این باشگاه گفت: 71 سالگی باشگاه استقلال را به هواداران و پیشکسوتان تبریک می گویم، باشگاه استقلال قدیمی ترین باشگاه محسوب می شود و خوشحال هستم که در این باشگاه حضور داشتم و در تمام دوره های آن بودم . امیدوارم استقلال همیشه پا بر جا بماند و باید بگویم خیلی از پیشکسوتان از میان ما رفتند که خدا آنها را بیامرزد و عده ای هم که در حال حاضر مریض هستند که امیدوارم انشاله هر چه زودتر شفا پیدا کنند، باید قدر پیشکسوتان را بیشتر بدانیم تا آنها نیز با بی مهری ما مواجه نشوند.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار