اصفهان؛

مهارت آموزی دانش آموزان شهرضایی ضروری است

مدیر آموزش و پرورش شهرضا گفت: آموزش یک مهارت به هر دانش آموز شهرضایی سبب خود اتکایی و افزایش اعتماد به نفس شده واز ضروریات تعلیم وتربیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد ملکیان در بازید از مراکز آموزشی شهرضا گفت: دانش آموزان این شهرستان همراه با رشته تحصیلی باید با توجه به استعداد و علایق خود مهارتی کسب کنند.
ملکیان تصریح کرد: هر دانش آموز شهرضایی در دوره دبیرستان یک مهارت می آموزد تا همزمان با پایان تحصیلات و اخذ مدرک دیپلم، یک مهارت را به طور کامل آموزش دیده باشد.
وی اظهار داشت : در این طرح دختران و پسران شهرضایی پس از فراغت از دوران تحصیل می توانند با استفاده از این مهارت ها به کسب در آمد از مسیر صحیح پرداخته که این امر ضمن تامین نیاز جامعه به مشاغل مهارتی ، سلامت اخلاقی و رشد و توسعه را در پی دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرضا با بیان اینکه مدارس مهمترین پایگاه تربیت نسل جدید هستند تاکید کرد: آنچه در دنیای امروز از اهمیت بالایی برخوردار بوده تربیت جوانان در همه ابعاد و توانمند سازی فرزندانمان است.
ملکیان افزود: اینکه دانش آموزان بتوانند از عهده امور خود در دوران جوانی بر آیند علاوه برکاهش دغدغه خانواده ها، پویایی و نشاط جامعه را افزایش داده و بخش زیادی از مشکلات اشتغال امروز جامعه با خود اتکایی و کار آفرینی جوانان حل خواهد شد.
وی از ورود دو هزار و پانصد دانش آموز اول ابتدایی به مدارس شهرستان خبر داد و افزود: رفع نواقص و تعمیرات فضاهای آموزشی و تهیه ملزومات برخی مدارس برای ایجاد فضای پر نشاط برای دانش آموزان انجام شده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرضا با اشاره به فعالیت 5 هزار سرویس مدارس در سال گذشته گفت: امسال با 6 شرکت برای تهیه سرویس رفت و آمد دانش آموزان در سطح شهرستان هماهنگی صورت گرفته است.
ملکیان گفت: چهارباب مدرسه از شهریور ماه سال گذشته تا کنون در شهرستان به بهره برداری رسیده و یک باب مدرسه روستایی دیگرنیز به همت خیران تا پایان مهر ماه تکمیل می شود.
۲۵۰۰فرهنگی در ۲۰۰مرکز آموزشی شهرضا آموزش ۲۶هزار دانش آموز را بر عهده دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.