اصفهان؛

ورزشگاه قدس شهرضا بالغ بر 15 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: تکمیل ورزشگاه قدس شهرضا بالغ بر 15 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌نقی انصاری شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از برترین‌های نونهال و خردسال خانه ژیمناستیک شهرضا با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده، اظهار کرد: شهرستان شهرضا به‌ عنوان یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه ورزش، دارای 45 هیأت ورزشی و 3 هزار و 159 ورزشکار سازمان ‌یافته بیمه شده است.

وی افزود: از این تعداد ورزشکار، 2 هزار نفر مرد و یک هزار و 169 نفر زن هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به میزان رتبه‌های کسب‌ شده در مسابقات ورزشی متعدد، بیان داشت: شهرستان شهرضا موفق به اعزام یک ورزشکار به مسابقات ورزشی آسیایی و بین‌المللی و اعزام 8 نفر به مسابقات کشوری شده است.

انصاری شمار ورزشکاران دارای مجوز حضور در مسابقات استانی را 23 نفر عنوان کرد و گفت: در چهارماهه نخست سال جاری، 19 مسابقه شهرستانی در شهرضا برگزار شده و در یک مورد نیز میزبان مسابقات استانی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: ورزشکاران شهرستان شهرضا در این مدت، 3 مدال طلا در مسابقات آسیایی، 11 طلا، 10 نقره و 5 برنز در مسابقات کشوری و 23 طلا، 25 نقره و 16 برنز در مسابقات استانی کسب کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا یکی از اقدامات مهم در زمینه ورزش را انجام اصولی و علمی آن دانست و تصریح کرد: در طول چهار ماهه ابتدایی سال جاری، یک سمینار آموزشی ورزشی، 3 کلاس دانش‌افزایی، 4 کلاس مربیگری و 2 کلاس داوری در شهرستان شهرضا برگزار شده است.

انصاری یکی از سیاست‌های مهم این اداره را توسعه ورزش همگانی دانست و اذعان کرد: توسعه ورزش همگانی یکی از مهم‌ترین راهکارهای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است، بنابراین در طول چهارماهه ابتدای سال جاری 6 همایش پیاده‌روی خانوادگی و 4 ایستگاه ورزش صبحگاهی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در همین راستا حضور فعالی در برنامه‌های جاده سلامت شهرضا داشته‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه تکمیل ورزشگاه قدس بالغ بر 15 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد، اذعان کرد: متأسفانه سطح بودجه‌ها با سطح پروژه‌های شهرستان هماهنگی ندارد و برای پروژه استخر دریا 3 میلیارد ریال و برای پروژه ورزشگاه منظریه 600 میلیون ریال بدهکار هستیم.



انتهای پیام/م

برچسب ها: ورزشگاه ، شهرضا ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار