گیلان؛

رونمایی از آلبوم جزر و مد

نخستین آلبوم رسمی "علی پارسا" خواننده موسیقی پاپ گیلانی با نام جزر و مد در تهران و شهرستان ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: آلبوم "جزر و مد" با صدای علی پارسا در حالی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در روز انتشار این اثر، قطعه سرکاستی آلبومش را به عنوان هدیه در اختیار دوستدارانش قرار داده است.

قاسم مصفا افزود: هنرمندان و موزیسین هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در این آلبوم با علی پارسا همکاری کرده اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسعود رضایی میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این آلبوم به تهیه کنندگی سید حسین فاطمی و به مدیریت اجرایی محمدرضا عباسی روانه بازار موسیقی کشور شده است.

علی پارسا متولد ١٣٦٥ و اهل لنگرود است و فعالیت هنری خود را از سال ١٣٨٠ آغاز و تاکنون در زمینه های خوانندگی، ترانه سرایی، ساخت موسیقی متن، نوازندگی و بازیگری فعالیت داشته است.
وی مقام های اول موسیقی متن استانی، کشوری و جایزه ویژه موسیقی استانی را دارد.


انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.