کرمانشاه؛

تمدید زمان ثبت نام دوره های مهندسی فناوری

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه از تمدید زمان ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مزدک راد ملکشاهی  اظهارکرد: کار ثبت‌نام پذیرش دانشجویان در این دوره قرار بود تا 29 شهریور صورت گیرد که این مهم تا روز پنجم مهر ماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: برای این دوره، ظرفیت پذیرش حدود شش هزار نفر و در 79 کد رشته تعریف شده که در قالب 15 مرکز آموزش علمی و کاربردی در سطح استان در سه گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی صورت می‌گیرد.

ملکشاهی پذیرش در این دوره را بدون آزمون و فقط بر اساس معدل کل کاردانی دانست و خاطرنشان کرد: همچنین مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی، اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن سال جاری موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد، صرفا مجاز به انتخاب کد رشته محل‌های نیم سال دوم (بهمن ماه) هستند و با توجه به اینکه پذیرش برای مهر و بهمن همزمان در این نوبت انجام می‌شود، به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از درج کد رشته محل تحصیلی مورد علاقه خود به نیمسال تحصیلی درج شده در مقابل کد رشته محل نیز توجه کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار