اردبیل؛

نواخته شدن زنگ سرشماری در استان اردبیل

زنگ سرشماری نفوس 95 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید امروز در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردبیل به صدا درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل در این آیین با اشاره به آغاز رسمی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 گفت: سرشماری 95 به سه روش اجرا خواهد شد که روش نخست به صورت اینترنتی از امروز آغاز شده و تا 24 مهر سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در مقابل آن کد رهگیری دریافت کنند.

فریبرز دهقان افزود: از 25 مهر تا 25 آبان نیز مراجعه حضوری ماموران سرشماری به درب منازل در مناطق شهری ، روستایی و عشایری انجام می شود و روش سوم برای آن دسته از افرادی است که از طریق اینترنت مشارکت نداشته و در زمان مراجعه ماموران سرشماری غایب هستند.

وی بیان کرد: شماره تماس و کد رهگیری توسط ماموران سرشماری به افراد غایب اعلام می شود و افراد با استفاده از تلفن می توانند نسبت به ارائه اطلاعات آماری از وضعیت خانواده خود اقدام کنند.

معاون آمار سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل با بیان اهمیت سرشماری و آمار بدست آمده از آن در زمینه برنامه ریزی گفت: اطلاعاتی که توسط افراد و خانوارها ارائه می شود به صورت محرمانه حفاظت شده و در اختیار هیچ مجموعه و نهادی قرار نخواهد گرفت و تنها نتایج کلی سرشماری پس از پردازش داده ها انتشار یافته و به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، سرشماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار